Healing till er 4 November
Hej đ
Nu pÄ söndag 4 November kl 19.00 sÀnder jag reiki och Ànglahealing till de som vill ta emot. Jag sÀnder i 15 minuter för ert högsta bÀsta. Det gÄr bra att ta emot senare, om tiden inte passar.
18 Ärs ÄldersgrÀns
VÀlkommen med din anmÀlan
â€ïž
Tack, vĂ€ldigt gĂ€rna â€ïž
Ja tack! â€ïž
Jag tar tacksamt emot all healing jag kan fÄ!
HĂ€lsningar/
Marson
Tack! Jag behöver en stor dos av Ă„terhĂ€mtning inför en tuff arbetsvecka. â€ïž
The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.
Ja, tack jĂ€ttegĂ€rna! â€ïž
đ€ Elisabeth och Amira đ
Tack gÀrna <3
Ja tack! đ€
Jag tackar i förvĂ€g eftersom jag alltid glömmer att göra det nĂ€r jag vĂ€l har hunnit att tanka ner det efterĂ„t!đđș
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!
Tack gĂ€rnađș
Hej đ
Nu stoppar jag för fler anmÀlningar. Ha det sÄ gott under healingstunden
â€ïž
Hej igen đ
DÄ var det fÀrdigsÀnt för ikvÀll. Mina hÀnder pirrade, och jag sÄg reikins kraftsymbol och harmonisymbol ligga i luften ovanför era namn. PÄ slutet sÄg jag Àven en guldfÀrgad pelare av ljus komma uppifrÄn och ner mot era namn.
â€ïž
Tack snĂ€lla! Ja, nĂ„got har lĂ€ttat och förĂ€ndrats, det kĂ€nns som en sorts förvĂ€ntan i luften. Tack snĂ€lla du đșâ€ïž
Vad hĂ€rligt NeferNefer â€ïž
Tack! Jag somnade direkt. Förmodligen var det min Ă„terhĂ€mtning som laddades. đ
The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.
Ja det kan mycket vÀl vara sÄ Dimocarpus.
đ€
Tack Christina! â€ïžđ€
Tack sĂ„ mycket Christina! â€ïž đ€
đ€ Elisabeth och Amira đ
Tack sÄ mycket för healingen!
Marson
Tusen tusen tack đș