Healing iFokus

Healing

LĂ€st 789 ggr
Christina_46
1

Healing till er 7 oktober

Hej pĂ„ er đŸ™‚

PÄ söndag 7 oktober kl 19.00 sÀnder jag reiki och Ànglahealing till de som vill ta emot. Jag sÀnder i 15 minuter för ert högsta bÀsta. Kan ni inte ta emot vid den tiden sÄ gÄr det bra att ta emot senare.

18 Ärs ÄldersgrÀns

VÀlkommen med din anmÀlan

❀

[NeferNefer]
2

Tack sĂ„ jĂ€ttemycket, det kan jag verkligen behöva â€ïž

Amandla
2

Ja tack â€ïž

Skeppskatten Dina
2

Ja, tack! â€ïž

đŸ€— Elisabeth och Amira 🐈

Dimocarpus
1

Ja tack! Glömde tacka för senast.  â€ïž

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

spiritoffalconer
1

Min lilla vÀn pÄ andra sidan Svante vill nog ha lite healing , jag tar gÀrna emot lite jag med. Kanske jag och min lilla hund ses i healingen .

Rosen05
1

Ja tack, tar gĂ€rna emot! Hinner jag inte vid 19-tiden tar jag emot senare.❀

Sintring
1

Ja tack!

brittis007
1

Tack gĂ€rna đŸŒș

Christina_46
1

Nu stoppar jag för fler anmÀlningar. Ha det sÄ gott under healingstunden

❀

Christina_46
1

Hej igen đŸ™‚

DÄ var det fÀrdigsÀnt för ikvÀll. Hoppas ni fick en avkopplande stund

❀

Rosen05
1

Tack för healingstunden! Det var avkopplande och skönt! Upplevde mycket pirr/stickningar i fötterna och hĂ€nderna😃

đŸŒș❀

Skeppskatten Dina
1

Tack sĂ„ mycket Christina! đŸ€—_ Det var vĂ€lbehövligt. _❀

đŸ€— Elisabeth och Amira 🐈

Amandla
1

Tack bĂ€sta du â€ïž

[NeferNefer]
1

Tack snÀlla, det ilade helt otroligt i lymfkörtlarna sÄ nÄgot hÀnde definitivt.

Sintring
1

Stort tack för healingen. KÀnde mycket i huvudet och kroppen. KÀnslan i huvudet var som en ring runtom, en mÀrklig och hÀrlig kÀnsla.

Christina_46
2

Tack snÀlla ni för feedbacken

đŸ€—â€ïž

Dimocarpus
1

Hej Christina! Tack för healingen. I vanliga fall brukar kan det kÀnnas i hÀnderna för mig. Nu kÀnde jag pirrer och lite vibration i fötterna men ingen annanstans. Vad ville de sÀga? Fötterna pÄ jorden?

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

Christina_46
1

Hej Dimocarpus đŸ™‚

Det betyder bara att du lĂ€tt kĂ€nner av energier. Om det betyder nĂ„got speciellt kan jag inte svara pÄ  Kanske att nĂ„gon annan i gruppen kan svara pĂ„ det.

❀

Dimocarpus
1

SÀkert Àr det sÄ. Bara sÄ ovanligt att hÀnderna inte kÀnde sÄ mycket men fötterna gör det. Brukar ju vara tvÀrtom för mig. Vad det Àn Àr, tack! :)

spiritoffalconer
1

Tack glömde tacka bÀttre sent Àn aldrig .