Healing till er 26 augusti
Hej đ
PÄ söndag 26 augusti kl 19.00 sÀnder jag reiki och Ànglahealing till de som vill ta emot. Jag sÀnder i 15 minuter. Passar inte tiden sÄ gÄr det bra att ta emot senare. Jag sÀnder för ert högsta bÀsta.
18 Ärs ÄldersgrÀns.
VÀlkommen med din anmÀlan.
â€ïž
VĂ€ldigt gĂ€rna, tack â€ïž
Du fĂ„r gĂ€rna skicka till mig! â€ïž
đđ§Ąđđđđ
Ja tack! âïž
Ja tack till mig och vovvorna â€ïž
Hej Sabah đ
Du har pm frÄn mig
Hej Christina! JĂ€ttegĂ€rna tack! â€ïž
đ€ Elisabeth och Amira đ
Jag kÀnner en stor trötthet den senaste veckan. GÀrna lite extra energi till mig. Tack pÄ förhand! =)
The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.
Ja tack!đ€
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!
Tar gÀrna emot
Ja tack, tar gÀrna emot för detta: sjÀlvtillit, fokus, positivism, mental styrka. (Hinner jag inte sÄ tar jag emot senare)
đș
Ja tack gĂ€rna, till senare ikvĂ€llđș
Nu stoppar jag för fler anmÀlningar. Hoppas ni fÄr en fin healingstund
â€ïž
DÄ har jag sÀnt klart för ikvÀll. Det blev en lugn fin reiki och Ànglahealing.
â€ïž
Hihi, jag kÀnde nÀr det var klart!
Det hĂ€r var verkligen enastĂ„ende, tusen tack till dig, Christina! Det var samtidigt vĂ€ldigt lugnande och avkopplande, och som att jag fylldes med bubblig sockerdricka. Mycket intressant kĂ€nsla. đșâ€ïž
Tack för healingstunden! Tankar som distraherade mig.. lite svĂ„rt att slappna av !men det gav nog Ă€ndĂ„ lite grandđ
Kramâ€ïž
Vassego NeferNefer. LĂ„ter jĂ€ttehĂ€rligt đ
Rosen05. Det som Ă€r menat att gĂ„ fram, det gĂ„r fram â€ïž
Tack Christina đșđ€
Jag tig emot senare, kÀndes lite extra varm i kroppen. Betyder det att jag fÄtt extra energi kanske? Tack!
The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.
Tack sĂ„ mycket Christina! â€ïž đ€
đ€ Elisabeth och Amira đ
18# Hej Dimocarpus đ
Min vÀgledare sÀger sÄ hÀr:- Det som ska gÄ fram, det gÄr fram, beroende pÄ vad man ber om hjÀlp med. Det var det svar jag fick nÀr jag frÄgade. Jag skulle tro att du fick lite extra, eftersom du kÀnde dig varmare i kroppen.
â€ïž
Tack och idag Àr jag piggare trots mensen precis startat.
Tack Christina!
đđ§Ąđđđđ
Oj, jag glömde helt bort detta! Kan inte minnas att jag kĂ€nde nĂ„got speciellt alls igĂ„r kvĂ€ll. Men det som vill fram hittar nog dit det ska. Tack sĂ„ mycket! â€ïž
Hej rumelle. Du kan prova att ta emot healingen i efterhand
â€ïž
Tusen tack đș