Healing till er 22 juli
Hejsan đ
PÄ söndag 22 juli kl 19.00 sÀnder jag healing igen. Jag tÀnkte prova andlig healing. Det var lÀngesedan jag sÀnde det. Jag ber dÄ andliga lÀkare att hjÀlpa till med healingen. Jag sÀnder i minst 15 minuter.
18 Ärs ÄldersgrÀns
VÀlkommen med din anmÀlan
â€ïž
Ja tack â€ïžJag ber Ă€ven om healing för min minsta vovva â€ïž
Ja, till mig och mina tre katter.
The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.
Ja tack!đ€
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!
Ja tack gĂ€rna đș
Nu stoppar jag för fler anmÀlningar. Ha det sÄ gott under healingstunden
â€ïž
Hej igen đ
DĂ„ var det klart för ikvĂ€ll.. De som hjĂ€lpte till med healingen kom igenom efter att det sĂ€nts klart. De sa sĂ„ hĂ€r: - Det var en stark healing ni fick ikvĂ€ll kĂ€ra vĂ€nner. Ni hade en del obalanser i era system som behövde rĂ€ttas till. Men nu ser det bĂ€ttre ut som sagt. Nu kommer healingenergierna att jobba med er i nĂ„got dygn. Drick gĂ€rna vatten efterĂ„t för att hjĂ€lpa till att rensa systemet/kroppen. Det var vĂ€l allt. Tack för oss kĂ€ra vĂ€nner â€ïž
Tack bĂ€sta du! â€ïžđș
Tack! :)
The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.
Hej, blev inte sÄ jag var med kl 19, det kom en liten grÀsbrand emellan och diverse annat, men tÀnkte att jag provar nÀr jag lÀgger mig för ibland kan man ju ta emot vid senare tillfÀlle om du bett om det, och visste inte om det var sÄ.
Det blev sent och jag var sÄ trött nÀr jag sedan la mig, sÄ hann somna, men nÀr jag vaknade till för 2 gÄngen under natten sÄ hann jag be om healingen, men somnade direkt igen, och sov skönt resten av natten och det var ÀndÄ huvudsaken att jag var okej utvilad i morse.
Stort Tack för att du tar dig tid för att dela med dig av healing, varje söndag, det Àr vÀrd sÄ mycket.
Till dig đșđșđșđ€
Hej brittis đ
Jo dĂ„. Det gick bra att ta emot i efterhand. Det var bara jag som glömde skriva det i inlĂ€gget. Ibland Ă€r man lite vimsig minsann đ€Ș
đ€â€ïž