Regnbåge ?
Hej!
Jag hittade äntligen det pappret jag hade noterat från förra årets Hälsomässa… Nu undrar jag lite bara då ett medium såg att jag hade 3 st. regnbågar, 1 vit, 1 rosa och 1 orange. De sistanämda färgerna har jag listat ut.. men tre st regnbågar ? Nån som kan hjälpa mig med det? Naturligtvis var det just den auran för den dagen.. men intressant o få veta lite….

De gångerna som jag upplevt regnbågar så har det varit nya förändringar på gång. Så kan det kanske vara även i ditt fall, att du har en stor förändring på gång. En positiv förändring i ditt liv
Vänligen MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
En regnbåge är per definition mångfärgad: röd, orange, gul, grön. blå och violett.
Tur att färgerna inte var röd, röd och röd, för dig. Det hade varit illa.
Vi manar till besinning! Det finns många Niltson och många Piltson.
Håll ut! Lycka till!

Ja, uppenbarligen så finns det ju det.. Men jag förstår inte varför det är så skoj att gå in på en sida och skriva en massa, om man inte har intresse av det som sidan handlar om. Vad tillför det dig ?? jag ber dig åter igen om att skriva till mig om det är något som du har synpunkter på i forumet. Låt mina medlemmar få skriva här och känna en seriös samlingsplats för likasinnade..Tack !
Vänligen Sajtvärden // MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
Detta är verkligen inte en seriös samlingsplats i något avseende.
Håll ut!
Vi dricker strax kaffe. Krama oss hårt! Lycka till!