Healing iFokus

Healing

LĂ€st 782 ggr
Christina_46
1

Healing till er 6 maj

Hejsan đŸ™‚

PÄ söndag 6 maj kl 19.00 sÀnder jag reiki och Ànglahealing till de som vill ta emot. Jag sÀnder i 15 minuter för ert högsta bÀsta. Kan du inte ta emot vid den tiden, sÄ gÄr det bra att ta emot senare.

18 Ärs ÄldersgrÀns Àr det som gÀller.

VÀlkommen med din anmÀlan

❀

Skeppskatten Dina
1

Hej Christina! đŸ€—_ Jag tar jĂ€ttetacksamt emot! _❀

đŸ€— Elisabeth och Amira 🐈

Dimocarpus
1

Tack och jag tar emot för alla oss fyra i familjen senare pÄ samma kvÀll!

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

Christina_46
0

Hej Dimocarpus đŸ™‚

Jag blir lite snurrig hĂ€r đŸ€”  Men visst menar du att du och dina tre missar vill ha reiki och healing 

Kram â€ïž

Dimocarpus
1

Yes, dĂ„ blir det totalt 4st eller hur? đŸ˜ƒ

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

Amandla
1

Ja tack! â€ïž

Bra att du Ă€r tydlig med att det Ă€r dig och dina katter du menar, Dimocarpus!👍 Jag tĂ€nker pĂ„ regeln vi har att man bara fĂ„r be om healing för sig sjĂ€lv, inte för andra mĂ€nniskor. Ens djur gĂ„r förstĂ„s ocksĂ„ bra đŸ˜Menar att alla som lĂ€ser trĂ„den kanske inte kĂ€nner till vĂ„ra Skrivregler (klicka i sĂ„ fall pĂ„ det underprickade ordet och lĂ€s).

Tarotstollan
1

Ja tack!đŸ€—

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!

Rosen05
1

Hej Christina!

Tar gĂ€rna tacksamt emot ikvĂ€ll. Var god se mitt PM till dig. 🙂

majlar
1

Jag tar tacksamt emot. Kram

Carnivora
2

hur funkar detta?

Christina_46
0

Hej Carnivora đŸ™‚

Det funkar som sÄ att du bara sitter eller ligger ostört i lugn och ro och tar emot reikin o healingen vid utsatt klockslag. Healingen o reikin gÄr fram oavsett var du Àr nÄgonstans. Vill du hellre ta emot senare sÄ kan du tÀnka nÄgot i stil med "Jag tar nu emot reikin och healingen som Christina sÀnde till mig tidigare. LÀs gÀrna mer om olika Healingmetoder och vad hÀnder efter healingen . Klicka pÄ det understrukna. LÀs Àven vÄra Skrivregler för det som gÀller hÀr i gruppen.

Mvh  Christina

Carnivora
1

#10 Kan vara vÀrt att testa! Jag tar gÀrna emot

brittis007
1

Hej

Tar gĂ€rna emot healing, đŸŒș

L1NDAN
1

Jag tar gÀrna emot. Tack Christina

Christina_46
0

Nu stoppar jag för fler anmÀlningar. Ha en skön healingstund.

❀

Christina_46
0

Hejsan đŸ™‚

Nu har jag sÀnt klart. Det stack och pirrade i hÀnderna en del.

đŸ€—

Rosen05
1

Tack Christina för healingstunden! KĂ€nde lite pirr i hĂ€nderna, det var det enda, men blev trött och höll pĂ„ att somna, fick en skön avkoppling☀đŸŒș

Amandla
1

Tack â€ïžđŸŒș

Skeppskatten Dina
1

Tack sĂ„ mycket, Christina! đŸ€— â€ïž

đŸ€— Elisabeth och Amira 🐈

Dimocarpus
1

Tack! <3