H-T-A Upplevelser 15/11
Har kan ni skriva om ni vill dela med er av era upplevelser från kvällens distanshealing
Kram FiaH
I em och kväll har jag känt mig fruktansvärt trött och totalt urlakad.Kl 20 satte jag igång en skiva med avslappningsmusik "Lugna Rum" Tände 2 ljus Lade mig sen tillrätta i soffan. 20 minuter senare var tröttheten som bortblåst. Härligt!
Tack alla ni som skickade i kväll!
Kram Anki
Satt i min fåtölj. Liksom torsdagarna före fick jag huvudvärk. Var väl så koncentrerad
Hade bilden på Elisabeth framme. Förra veckan hade jag Ewa "Galdra". När man sitter och tittar på foton så blir det liksom färg runt om. Låter tokigt och är väl tokigt. Sen har jag nog rätt god fantasi och satt kanske och stirra så ögonen blev snurriga.
Tack för helingen till mig och kram på Er
Var rädda om varandra
Hej! Jag är ganska ny på det här, men väldigt intresserad. Jag visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig av healingen, och tyckte inte att jag kunde "känna" något. Hur "ska" det kännas??
Vissa kan känna ett sug i ändtarmen efter c:a 20 minuter och blir då mycket uppblåsta.
Andra har drabbats av en förlamande trötthet. Det har rapporterats om fall där personer sovit 18 timmar i sträck efter healing.
Känn efter själv.
Känner du ingenting, så känner du ingenting.
Känner du någonting, så känner du ingenting.
Lycka till! Vi kan nås på det vanliga numret. Hör gärna av dig.
Aktiveringskod: 1832NV