Healing iFokus

Healing

Etikettenergier
Läst 830 ggr
Fantasy
0

Min själ gråter.

Vill bara skriva av mig lite…..men min själ gråter och det gör ont inom mig.väldigt ont.

Varför måste man bli osams om en liten sak,varför kan man inte säga som det är.

Jag trodde att vi hade ett skapligt förhållande. Jag vet att jag inte är lätt att leva med, men varför kan han inte älska mig för den jag är?

Varför älskar jag mig inte själv för den jag är? Jag vet att jag måste ta steget, men det är såååå svårt.

Har läst på insidan om andras problem, mobbing, men jag trodde jag gått igenom det. men när jag läser deras problem, så inser jag att det är ju det det handlar om, mobbing. för vad annat kan det vara.

Åh, vad jag önskar att jag visste vad jag skulle göra och säga.

I mitt liv har jag alltid hört att jag är så stark,  ".," jag fattar inte hur du orkar säger alla…..nej jag vet det knappt själv. Även om det känns som svarataste svart, så kommer det ju en ny dag imorgon….. känns det som .

Nu blev det här så långt, hoppas ni alla andra mår bra.och jag önska att ni och era familjer mår bra. Jag ska gå och lägga mig nu, för jag ska upp och rida imorgon. Det är ju en annan dag imórgon.

Kram på er alla.

LisaL
0

Ibland kan man behöva skriva av sig och få ut sina tankar och känslor. Det kan oxå vara att du behöver lite hjälp med att få upp dessa känslor som du bär på. Du kan tex meditera och få fram saker och ting men känner du att det är svårt själv så finns det olika terapeuter som har det i sina behandlingar oxå. Det behöver inte vara en psykolog men du känner du att det känns bäst så prata med dom.

Du behöver följa din egna känsla om du vill bli av med det men oxå om du vågar. Det känns nog just nu som ett stort steg men det kommer att bli bättre när du gjort ditt val.

Hoppas att du fått lite hjälp och några ord på vägen.

Kram LisaL

siberlina
0

forsätt  att  vara stark, det kommer du långt  på.och va räddom dig,tnk  på vad som  är  bäst  för  dig.sköt om dig

Opal
0

Tro på dig själv och älska dig själv för den du är. Du är unik. Ta hand om dig. Och skriva av dig här inne. Många kramar till dig.

FiaH
0

En varm kram till dig, finn din inre styrka, vi finns här alla för dig, om du vill skriva av dig. Kram Fia

MariaJ
0

Jag vill även jag ge dig en varm kram och några omtänksamma ord. Som du skriver så kan ibland småsaker starta en ren kaos i oss. Det behöver inte ens vara vi själv som börjar, men det väcks något inom oss som inte är färdigt. Jag vill också att du ska tro på dig sjkälv och vara stark. Din styrka finns inom dig, och den är en livskraft som är enorm. Se dig själv som unik och underbar,, för det är just det du är. Skrattande

Kram på dig // MariaJ-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör