Healing till er 4 mars
Hejsan đ
PÄ söndag 4 mars kl 19.00 tÀnkte jag sÀnda Kristushealing till de som vill ta emot. Jag sÀnder i 15 minuter ungefÀr. Vill du ta emot senare sÄ gÄr det ocksÄ bra.
Det var lÀnge sedan jag sÀnde den hÀr healingen, sÄ jag hoppas den gÄr fram som den ska. Du kan lÀsa lite om metoden under Healingmetoder . Klicka pÄ det understrukna.
Vi har 18 Ärs ÄldersgrÀns för att fÄ ta emot healing
VÀlkommen med din anmÀlan
â€ïž
Ja tack! â€ïž
Ja, tack! â€ïž
đ€ Elisabeth och Amira đ
Tack, gĂ€rnaâ€ïž
Ja tack!đ€
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!
Ja tack â€
Ja tack đș
Hejsan đ
Nu stoppar jag för fler anmÀlningar. Ha det sÄ gott under healingen.
â€ïž
Hej igen đ
Nu har jag sÀnt klart. Hoppas ni fick en fin healingstund.
đ€â€ïž
Tack sĂ„ mycket! â€ïž đ€
đ€ Elisabeth och Amira đ
Jag tar emot healingen nÀr jag lÀgger mig ikvÀll!
Tack Christinaâ€ïž
Jag tar ocksĂ„ emot senare, antingen ikvĂ€ll nĂ€r jag lĂ€gger mig eller imorgon nĂ€r jag vaknar. Tack bĂ€sta Christina! â€ïž
Jag tar ocksĂ„ emot nĂ€r jag lĂ€gger mig. â€
Hej igen đ
Jag skrev lite otydligt nyss. Jag hoppas att ni fÄr en fin stund nÀr ni tar emot.
â€ïž
Tack! đ
I gÄr kvÀll hade jag Àntligen tid att koppla upp mig för healingen som du givit 2 söndagar i rad.
Hur och vad det var jag fick till mig varken kĂ€ndes eller Ă€r det som beskrivs under varje healingnamnâŠđ€
NÄvÀl, bilder och sekvenser fick jag till mig i alla fall: Det började med att jag stod pÄ en skogsvÀg som var helt övertÀckt av vissna bruna löv, plötsligt började det ramla ner gula löv trodde jag men nÀr jag tittade nÀrmre var det gula smÄ blommor (ungefÀr som syrener, fast det var det inte). Det sÄg nÀstan ut som om det regnade/snöade blommor, det var sÄ tÀtt ett tag. NÀr jag tittade ner pÄ marken syntes det dÀremot inga blommor, bara de bruna vissna höstlöven i drivor.
Jag gick vidare framÄt i löven och det blev mindre gula blommor som singlade ner och till slut var de borta helt.
Jag stod pÄ en kulle och tittade ned pÄ en gata i ett radhusomrÄde, dÀr massor av mÀnniskor var ute i sina trÀdgÄrdar och grejade, barn som lekte och nÄgon bil som körde förbi. Jag tyckte att jag kÀnde mig hemma nÀr jag tittade pÄ platsen.
Plötsligt gĂ„r jag pĂ„ gatan och tittar mig omkring pĂ„ alla mĂ€nniskor och inser efter ett kort tag att jag har ingen aning om var jag Ă€r, det Ă€r en helt okĂ€nd plats för mig. Samtidigt som jag inser det mĂ€rker jag att allting Ă€r tyst, jag hör ingenting frĂ„n alla dessa mĂ€nniskor, barn, bilar eller nĂ„gonting runt migâŠ..
Sen tar bilderna slut.
Alltid spÀnnande att fÄ till sig dessa bilder och "filmer" men det hade ju varit kul om jag visste vad det Àr och vad det skall symbolisera för mig!
Tack för healingen!đ€
#15 Du kanske fÄtt hjÀlp med att tyda bilderna av Christina, annars fÄr du gÀrna kontakta mig.
TÀnk precis som om det var en dröm pÄ natten.
#16. Chakra, du fĂ„r gĂ€rna berĂ€tta vad du fĂ„r ut av mina syner!đ
#17 Skickar ett pm!
#18. Tack för hjĂ€lpen!đș