Healing till er 18 februari
Hejsan đ
PÄ söndag 18 februari kl 19.00 sÀnder jag reiki och Ànglahealing till de som vill ta emot. Jag sÀnder i 15 minuter för ert högsta bÀsta. Kan ni inte ta emot vid utsatt tid sÄ gÄr det bra att ta emot senare.
18 Ärs ÄldersgrÀns Àr det som gÀller hÀr.
VÀlkommen med din anmÀlan
â€ïž
Min tredje katt har Àntligen flyttat in och imorgon ska jag introducera han för mina tvÄ katter. SÄ healing till en fredlig sammankomst och att de kommer överens om inte i helgen men inom en kort framtid.
Samt att ge mig kraft att ÄterhÀmta mig pga. jobbet.
The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.
Tack đ€
The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.
Ja, tack!đ€
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!
Ja tack â€
Ja tack â€ïž
Hej Christina! đ€**_
Ja, tack! GĂ€rna till min vĂ€nstra stortĂ„ som jag fick en fraktur pĂ„ i tisdags. _**â€ïž
đ€ Elisabeth och Amira đ
AnmÀler mig till mottagning, tack pÄ förhand.
Tar tacksamt emot healing ikvĂ€ll đ·đ·đ·
Ja tack, gĂ€rna đđ”
Ja tack gĂ€rna , senare ikvĂ€ll nĂ€r det lugnar ner sig hĂ€r. đș
Nu stoppar jag för fler anmÀlningar. Ha det sÄ gott under healingen
â€ïž
Hej igen đ
DÄ var det klart för ikvÀll.
Jag sĂ„g en Ă€ggformad spiral runt era namn som jag skrivit upp. Min reikiguide förklarade att spiralen samlade och förstĂ€rkte healingenergierna pĂ„ ett bra sĂ€ttâŠ
â€ïž
Hej Christina! â€ïž**_
Jag hade en vandrande vit tiger intill mig under healingen. Kraftfullt! _**đ€
đ€ Elisabeth och Amira đ
#13 à vad spÀnnande. Kan det ha varit ditt kraftdjur?
â€ïž
# 14 Kanske inte omöjligt. đ
đ€ Elisabeth och Amira đ
Tusen tack Christina! #15 Ănskar att jag nĂ„gon gĂ„ng ocksĂ„ fĂ„r uppleva mer Ă€n varma och pirriga hĂ€nder eller ljusa ringar vid mottagande av healing. Min katt kom ocksĂ„ mitt i healing, denna gĂ„ng lĂ„g han vid mitt hjĂ€rta :)
# 16 Det Ă€r lĂ„ngt ifrĂ„n alla gĂ„nger jag upplever sĂ„ mycket. Det varierar frĂ„n gĂ„ng till gĂ„ng. â€ïžMin katt lade sig pĂ„ mig ocksĂ„. Sedan gĂ„r hon nĂ€r hon kĂ€nner att nu Ă€r det klart. đ
đ€ Elisabeth och Amira đ
Tack Christina đșâ€ïž
Tack â€
Tack för healingenergi Christina