Healing till er 11 februari
Hej đ
PÄ söndag 11 februari kl 19.00 sÀnder jag reiki till de som vill ta emot. Jag sÀnder i 15 minuter för ert högsta bÀsta. Passar inte tiden sÄ gÄr det bra att ta emot senare.
18 Ärs ÄldersgrÀns Àr det som gÀller hÀr.
VÀlkommen med din anmÀlan
â€ïž
Jag tar gĂ€rna emot för första gĂ„ngen â€ïž
Ja tack! đ Tar emot senare.
Jag tar gÀrna emot, tack.
Vet dock inte hur detta funkar?
"En dag ska vi dö, men alla andra dagar ska vi leva"
Tar tacksamt emot <3 LĂ€ngesen jag var med.
Jag och tvÄ av mina katter behöver. Tack!
The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.
Ja, tack! â€ïžKan du skicka lite extra till mitt högerknĂ€ sĂ„ vore jag tacksam.
đ€ Elisabeth och Amira đ
Ja tack !đ
Ja tack! Jag behöver hjĂ€lp med nĂ€stĂ€ppa/bihĂ„lor, och om jag kunde bli lite piggare vore jag djupt tacksam â€ïž
#3 Hej mörka ögon đ
NĂ€r du tar emot healing sĂ„ sitter, eller ligger du bekvĂ€mt och ostört och bara tar emotâŠ. Tar du emot senare sĂ„ kan det vara bra att sĂ€ga eller tĂ€nka nĂ„got i stil med - Jag tar nu emot healingen/reikin som Christina sĂ€nde tidigareâŠâŠ En del fĂ„r ocksĂ„ nĂ„got som kallas utrensningar⊠Det kan du lĂ€sa om under vad hĂ€nder efter healingen . Klicka pĂ„ det understruknaâŠ. Har du fler frĂ„gor sĂ„ fĂ„r du gĂ€rna höra av dig igen.
#9 Tack för info! đđđ»
"En dag ska vi dö, men alla andra dagar ska vi leva"
Ja, tack! đ€ GĂ€rna för hela mig och jag tankar ner det senare!
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!
Jag tar tacksamt emot. Kram
Tar gĂ€rna emot 19:00 â€ïž
Nu stoppar jag för fler anmÀlningar. Ha det sÄ gott bland alla energierna
â€ïž
Hej igen đ
DÄ var det klart för ikvÀll. Tack för att jag fick sÀnda till er.
Jag sÄg en genomskinlig pyramid som strÄlade ljus över era namn som jag skrivit upp. JÀttefint
đ€
Tack sĂ„ jĂ€ttemycket! â€ïž đ€
đ€ Elisabeth och Amira đ
TACK sĂ„ mycket Christina!!! KĂ€ndes mycket kraftfullt ikvĂ€ll! â€ïž
Tackar sĂ„ mkt đ
Tack!â€ïž
Tack Kristina för din healing! :)
The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.
Tack för ikvÀll! Det var min första gÄng och jag kÀnde inte sÄ mycket men det kanske Àr en övningssak med sÄ hoppas jag fÄr ta del av dem i framtiden :)
Tack â€
Hej Greta G đ
En del kÀnner av healingen, och andra inte. Men den gÄr fram ÀndÄ.
â€ïž
Tack, bra att veta. <3
Fick till mig bilden av att jag blev bombarderad av svarta pilar som kom ur luften mot mig. Framför mina ögon förvandlades de till vad som sÄg ut som svarta pinnar. Bland dessa pinnar fanns smÄ guldkulor som ocksÄ kom mot mig i snabb fart, vissa av dem exploderade som vita smÄ stjÀrnor framför mig, andra bara flög in i mig eller försvann framför mina ögon. Mot slutet av "filmen", sÄ ökade guldkulorna mot mig men mer kommer jag inte ihÄg.
Tack för healingen!đ€
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!