Healing till er 4 februari
Hejsan đ
PÄ söndag 4 februari kl 19.00 sÀnder jag solljus - och mÄnljushealing till de som vill ta emot. Jag sÀnder 10 minuter solljushealing och 10 minuter mÄnljushealing. 20 minuter sammanlagt alltsÄ. Under Healingmetoder kan ni lÀsa mer. Klicka gÀrna pÄ det understrukna och lÀs om metoderna⊠Kan ni inte ta emot kl 19.00 sÄ gÄr det bra att ta emot senare.
VÀlkommen med din anmÀlan
â€ïž
Ja tack â€ïžJag tar emot senare.
Ja tack! Tar gĂ€rna emot senare. đâ€
Ja tack! â€ïž
Jag tar jĂ€ttegĂ€rna emot! â€ïž
đ€ Elisabeth och Amira đ
Hej Christina!
Jag tar gÀrna emot healing till min katt som inte mÄr bra just nu. Och min andra katt som vi vÀntar svar. Och slutligen till mig som behöver ÄterhÀmtning av allt som hÀnt med mina katter.
Tusen tack pÄ förhand! Jag siktar pÄ ta emot kl.19.00 för det var lÀnge sen jag tog emot samtidigt.
The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.
Tar görna emot senare ikvĂ€ll â€ïž
Nu Àr jag sen med att boka healing, Christina! Tar tacksamt emot!
Det gĂ„r jĂ€ttebra Ă€ndĂ„ Chakra đ
Nu stoppar jag för fler anmÀlningar. Ha det sÄ gott under healingen
â€ïž
Hej igen. DĂ„ var det fĂ€rdigsĂ€nt. Healingen blev nog ganska stark ikvĂ€ll, för jag blev alldeles susig i huvudet nĂ€r jag sĂ€nde⊠Sen hörde jag nĂ„gon som sa, "ta vitaminer". Jag vet inte till vem det var. Kanske till oss allihopâŠ
â€ïž
Tackâ€ïžKĂ€nde tydligt att jag tog emot healing! Hade avslappningsmusik pĂ„ under tiden. Det tycker jag Ă€r skönt!
#11 Vad hÀrligt.. Jag brukar ocksÄ ha lugn musik pÄ. BÄde nÀr jag tar emot och nÀr jag skickar healing
đâ€ïž
Hej Christina! â€ïž
Tack sÄ jÀttemycket! Blev alldeles varm i hÀnderna.
Min katt Dina lade sig pĂ„ mig under tiden. đ€
đ€ Elisabeth och Amira đ
#13 Hej Elisabeth đ
Vad mysigt med missen. Hon kanske ville fÄ ta del av energierna hon ocksÄ
â€ïž
Hej! Det var varmt och pirrande i hĂ€nderna. Fick ta emot lite senare idag. Hade ocksĂ„ min ena katt hos mig nĂ€r jag tog emot. Fast det var âfelâ katt som skulle fĂ„. Jag fĂ„r önska till alla tre nĂ€sta gĂ„ng helt enkelt. Det snurrade lite grann i slutet av healingen. Tack!
The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.
15/ MĂ„nga djur Ă€r ju bra pĂ„ att ge healing, sĂ„ det kan vara det som skedde ocksĂ„đ
De gör verkligen pÄ sitt sÀtt. Mina katter kommer till mig om nÄgot Àr annorlunda sÄ visst kÀnner de av lÄngt före mig om det Àr nÄgot pÄ tok i kroppen.
Tack đș
Tack! â€
Tack Christina! đș
Tack â€ïž