Healing iFokus

Healing

LĂ€st 612 ggr
Christina_46
1

Healing till er 4 februari

Hejsan đŸ™‚

PĂ„ söndag 4 februari kl 19.00 sĂ€nder jag solljus - och mĂ„nljushealing till de som vill ta emot. Jag sĂ€nder 10 minuter solljushealing och 10 minuter mĂ„nljushealing. 20 minuter sammanlagt alltsĂ„. Under Healingmetoder kan ni lĂ€sa mer.  Klicka gĂ€rna pĂ„ det understrukna och lĂ€s om metoderna
 Kan ni inte ta emot kl 19.00 sĂ„ gĂ„r det bra att ta emot senare.

VÀlkommen med din anmÀlan

❀

[NeferNefer]
1

Ja tack â€ïžJag tar emot senare.

Sofkan
1

Ja tack! Tar gĂ€rna emot senare. đŸ˜Šâ€

Amandla
1

Ja tack! â€ïž

Skeppskatten Dina
2

Jag tar jĂ€ttegĂ€rna emot! â€ïž

đŸ€— Elisabeth och Amira 🐈

Dimocarpus
2

Hej Christina! 

Jag tar gĂ€rna emot healing till min katt som inte mĂ„r bra just nu. Och min andra katt som vi vĂ€ntar svar. Och slutligen till mig som behöver Ă„terhĂ€mtning av allt som hĂ€nt med mina katter. 

Tusen tack pÄ förhand! Jag siktar pÄ ta emot kl.19.00 för det var lÀnge sen jag tog emot samtidigt.

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

anwa
1

Tar görna emot senare ikvĂ€ll ❀

[Chakra]
1

Nu Àr jag sen med att boka healing, Christina! Tar tacksamt emot!

Christina_46
1

Det gĂ„r jĂ€ttebra Ă€ndĂ„ Chakra đŸ™‚

Christina_46
0

Nu stoppar jag för fler anmÀlningar. Ha det sÄ gott under healingen

❀

Christina_46
1

Hej igen. DĂ„ var det fĂ€rdigsĂ€nt. Healingen blev nog ganska stark ikvĂ€ll, för jag blev alldeles susig i huvudet nĂ€r jag sĂ€nde
 Sen hörde jag nĂ„gon som sa, "ta vitaminer". Jag vet inte till vem det var. Kanske till oss allihop

❀

[Chakra]
1

Tack❀KĂ€nde tydligt att jag tog emot healing! Hade avslappningsmusik pĂ„ under tiden. Det tycker jag Ă€r skönt!

Christina_46
1

#11 Vad hÀrligt.. Jag brukar ocksÄ ha lugn musik pÄ. BÄde nÀr jag tar emot och nÀr jag skickar healing

đŸ™‚â€ïž

Skeppskatten Dina
1

Hej Christina! â€ïž
Tack sĂ„ jĂ€ttemycket! Blev alldeles varm i hĂ€nderna. Min katt Dina lade sig pĂ„ mig under tiden. đŸ€—

đŸ€— Elisabeth och Amira 🐈

Christina_46
1

#13 Hej Elisabeth đŸ™‚

Vad mysigt med missen. Hon kanske ville fÄ ta del av energierna hon ocksÄ

❀

Dimocarpus
1

Hej! Det var varmt och pirrande i hĂ€nderna. Fick ta emot lite senare idag. Hade ocksĂ„ min ena katt hos mig nĂ€r jag tog emot. Fast det var ”fel” katt som skulle fĂ„. Jag fĂ„r önska till alla tre nĂ€sta gĂ„ng helt enkelt. Det snurrade lite grann i slutet av healingen. Tack!

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

[Chakra]
1

15/ MĂ„nga djur Ă€r ju bra pĂ„ att ge healing, sĂ„ det kan vara det som skedde ocksĂ„đŸ˜Š

Dimocarpus
2

De gör verkligen pÄ sitt sÀtt. Mina katter kommer till mig om nÄgot Àr annorlunda sÄ visst kÀnner de av lÄngt före mig om det Àr nÄgot pÄ tok i kroppen.

[NeferNefer]
1

Tack đŸŒș

Sofkan
1

Tack! ❀

Amandla
1

Tack Christina! đŸŒș

[NeferNefer]
1

Tack â€ïž