Healing till er 31 december
Hejsan đ
PÄ nyÄrsafton kl 19.00 sÀnder jag reiki till de som vill ta emot. Jag sÀnder i 15 minuter. De som vill ta emot senare kan göra sÄ. Jag sÀnder för ert högsta bÀsta.
18 Ärs ÄldersgrÀns Àr det som gÀller för att fÄ ta emot hÀr i gruppen.
VÀlkommen med din anmÀlan.
Ps. Ser jag att jag fÄr fullt upp kl 19.00 sÄ sÀnder jag tidigare pÄ dagen. Men reikin gÄr ÀndÄ fram vid de tider jag skrivit högre upp.
â€ïžđ€
Ja tack â€ïž
Ja tack!đ€ GĂ€rna för sĂ„dant som inte tjĂ€nar mig lĂ€ngre. Vill inte ha med mig gammal skit in i det nya Ă„ret!đ
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!
Tack, gĂ€rna. Jag tar emot senare. â€ïž
Tack, jag tar gÀrna emot för monster kissar. Rensa allt ont frÄn mina katter sÄ att de förblir friska fysiskt och psykiskt.
The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.
Hej du fantastiska Christina! â€ïž â€ïž â€ïž
Ja, tack! Tar emot senare. đ€
đ€ Elisabeth och Amira đ
Hejsan đ
Nu sÀnder jag om en liten stund, sÄ jag stoppar för fler anmÀlningar nu.
Kram kram
â€ïž
Hej Christina! đ€**_
Tack sĂ„ mycket! _**â€ïž
đ€ Elisabeth och Amira đ
Tack! â€ïž
Tack för att du alltid gör det hÀr för oss. Jag kÀnde mycket pÄ mina hÀnder och sedan somnade jag⊠gott nytt Är! <3
The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.
Tack â€ïž
Hade missat, kommer du att sĂ€nda ut vid fler tillfĂ€llen? Vill gĂ€rna ta emot. â€
Hej Sofkan đ
Jag sÀnder varje söndag
â€ïž
Tack!đ€ Jag har inte mĂ€rkt nĂ„got nu heller men det har sĂ€kert kommit fram.
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!