Healing iFokus

Healing

Etikettenergier
Läst 675 ggr
LisaL
0

Ide?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var är alla? Här är så lugnt inne på sidan och det har det varit ett par dagar tycker jag. Har ni alla gått i ide eller har ni ångest inför julen alla bestyr?

Kanske är det så att ni är trötta i det mörka ute nu så ni orkar inte riktigt.

Skickar lite ljus till er kanske blir ni lite piggare.

Vad gör ni en mörk tid som denna?

Mvh LisaL

signemo
0

Va du är gullig som tänker på oss. Visst blir man tröttare när det är mörkare och regnigt. Fast här har solen tittar fram riktigt fint. Då får man fart. Men november är en månad att gå lite i ide. Ladda upp lite inför julen.I advent kommer ju ljusstakarna fram så då blir det lite ljusare. Ha det så bra

Var rädda om varandra

FiaH
0

Tack för ljuset Lisa, det behövs, själv behöver jag lite energi, nu i slutspurten innan  jag slutar mitt nuvarande jobb, jag längtar såå. Har inte haft ork att skriva så mycket, mest läst, men det har varit så lungt. Längtar oxå till advent när ljusstakarna kommer fram, det är en mysig period. Lite ljus och värme skickar jag oxå i höst mörkret…..

erkabo
0

Visst är man lite trött, eller ja lite så "kolig" är man. Har mycket nu runt mig, så jag känner att jag måste prioritera. Ska till arbetsförmedlingen idag å få min dom.. Har varit arbetslös ganska länge nu och har ännu inte fått jobb.  MEN jag har nu  äntligen fått en intervjumöjlighet  nästa vecka som är väldigt avgörande. Kör peptalk med mig själv, hela tiden.

Hela mitt inre kommer att må så mycket bättre när jag får detta jobb. (lägg märke till att jag skrev när jag får detta jobb).! Positivt tänkande. Har någon en lite uns ork kvar så får ni jättegärna hålla tummarna så att allt går vägen! (Tisdagen den  20 kl 15.oo)

Så nu ska jag mysa med min lilla dotter innan det är dags för dagis och arbetsförmedlare.

Kram Erika

FiaH
0

Klart jag skSkrattandea hålla tummarna för dig, och självklart får du jobbet, för positiv måste man vara. Kram på dig

erkabo
0

Tack gulliga du. Lovar att springa till datorn och berätta hur det har gått när jag kommitr hem ifrån intervjun.

Kram nu är det åter dags till akademin för det okända….bra med reklampauser ibland.

Erika

Tuva-Lena
0

Hej LisaL! Nej då, inte gått i ide alls, för konstigt nog så lever jag upp på hösten. Jag älskar hösten, färgerna, frosten och nu kom snön lite tidigare än vanligt också. De blir så ljust och fint ute på backen, speciellt dom kvällar det är månsken!

Nu går jag mest o väntar på advent med glögg och ljusstakar i fönstret, lite julpyssel och myspys inne på kvällarna. Nej, jag måste säga att jag känner att jag behöver den här tiden, när man kan få ta det lite lugnt. Om en månad vänder solen åter, och då måste man ju vara beredd igen. Skidor, apelsiner, grilla korv och tänk månkvällarna när räven smyger runt och letar efter sin fjälla. Testa en skidtur i månskenet ni, en meditation som slår det mesta!

Kram till er alla och mycket ljus! Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."