Healing iFokus

Healing

LĂ€st 948 ggr
Christina_46
1

Healing till er 3 december

Hej đŸ™‚

PÄ söndag 3 december kl 19.00 sÀnder jag reiki och Ànglahealing till dem som vill ta emot. Jag sÀnder i 15 minuter, och till ert högsta bÀsta. Passar inte tiden sÄ kan ni ta emot senare.

VÀlkommen med din anmÀlan

ps. vi har 18 Ärs ÄldersgrÀns för att fÄ ta emot healing.

❀

Tarotstollan
1

Ja tack!đŸ€—

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!

Skeppskatten Dina
1

Ja, tack! â€ïž

đŸ€— Elisabeth och Amira 🐈

Amandla
1

Ja tack!

Dimocarpus
1

Hej Christina! Precis som förra veckan vill jag healingen ska gÄ till mina tre katter. Tusen tack!

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

Felicidad
2

Ja tack, gÀrna!

Felicidad
0
[NeferNefer]
1

Tack, gĂ€rna, och jag tar emot senare â€ïž

Christina_46
1

#5 Hej Felicidad. Du har fĂ„tt ett pm frĂ„n mig. Klicka pĂ„ Meddelanden uppe till höger đŸ™‚

anwa
1

Tack, tar tacksamt emot 19:00 ❀

Christina_46
1

Nu stoppar jag för fler anmÀlningar. Ha en skön avkopplande healingstund

🙂

Christina_46
2

Hej igen đŸ™‚

Nu har jag sÀnt klart. Det blev riktigt pirrigt i hÀnderna ikvÀll. Full fart i dem kan man sÀga. Ha en fortsatt fin kvÀll.

❀

Skeppskatten Dina
1

Hej Christina! đŸ€—**_

Tack sĂ„ mycket! â€ïž Det kĂ€ndes som att jag hade "sockerdricka" i hela kroppen. KĂ€nde Ă€ven mycket i höger hand._**

đŸ€— Elisabeth och Amira 🐈

Dimocarpus
1

Tusen tack Christina!

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

[NeferNefer]
1

Tack, mycket avslappnande. Jag sov riktigt gott đŸ˜Ž

Amandla
2

Tack! đŸŒș

Tarotstollan
2

Tackar i efterskott!đŸ€—
FÄr till mig bilder som verkar vara nÄgot som ser ut som olika ljusa fÀrger, antar att det kan vara sÄdant som jag sjÀlv skall kunna mÄla eller ocksÄ Àr det healingfÀrger och bilder för healing.

Christina_46
0

Hej Tarotstollan
 Jag tog kontakt med min healingguide. Han sa att det du sÄg nu sist var bilder pÄ healingenergierna, sÄ som du ser dem.

đŸ™‚â€ïž

Tarotstollan
0

Oh tack!đŸ€— Vad spĂ€nnande att det Ă€r sĂ„ olika för oss. Jag ser fĂ€rger och ibland bilder och scener som utspelar sig medan andra kĂ€nner olika saker.
Kan det bero pÄ att jag har svÄrt att ta in och kÀnna saker eller vet du om det beror pÄ nÄgot annat?