Healing iFokus

Healing

LĂ€st 615 ggr
Christina_46
2

Healing till er 26 november

Hej đŸ™‚

PÄ söndag 26 november kl 19.00 sÀnder jag andlig healing. DÄ hjÀlper min healingguide till. Jag ber om att healingen ska gÄ till er för ert högsta bÀsta. Jag sÀnder i 20 minuter. Passar inte tiden sÄ gÄr det bra att ta emot senare.

VÀlkommen med din anmÀlan

❀

Amandla
2

Ja tack! â€ïž

Dimocarpus
2

Tack, jag vill att denna gÄng ska gÄ till mina tvÄ katter. SÀrskilt till min nykastrerade hankatt sÄ att hans sÄr lÀker fint och slipper infektioner.

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

Christina_46
1

Hej Dimocarpus. DĂ„ skickar jag till dina missar

🙂

Vixxen
1

Ja, tack!

[Jbgs]
2

Tack gÀrna

Tarotstollan
2

Ja tack!đŸ€—

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!

deedee
1

VĂ€ldigt gĂ€rna. Är fortfarande i sorg och har Ă„ngest efter Pedros bortgĂ„ng. Ska jag göra nĂ„got sĂ€rskilt nĂ€r jag tar emot? Behöver du nĂ„gon info om mig? VĂ€ldigt tacksam <3

[Chakra]
1

Tar tacksamt  emotđŸŒșEv lite senare om jag inte hinner hem till 19:00.

Christina_46
1

#7 Hej deedee đŸ™‚

Vad sorgligt med din fina misse. Har sjÀlv haft djur sÄ jag kÀnner med dig.

Det enda du behöver göra Ă€r att ha en liten presentation av dig sjĂ€lv pĂ„ din sida. GĂ€rna att det ocksĂ„ framgĂ„r hur gammal du Ă€r. LĂ€s gĂ€rna Skrivregler . Klicka pĂ„ det understrukna. 

NĂ€r du vill ta emot healingen sĂ„ kan du antingen sitta eller ligga ostört. DĂ„ Ă€r det störst chans att du upplever nĂ„got, men healingen gĂ„r fram Ă€ndĂ„, Ă€ven om du inte skulle kĂ€nna nĂ„got. Du kan tĂ€nka nĂ„got i stil med.. Jag tar nu emot healingen frĂ„n Christina. 

Hoppas du fÄr en fin healingstund.

Kram

❀

ps. lÀs gÀrna vad hÀnder efter healingen ocksÄ

Dimocarpus
2

En till katt i tillÀgg för hÀlsosamt, friskt och glÀdjefullt liv. Han kommer eventuellt bli en i vÄr familj. SÄ totalt tre katter, tvÄ killar och en tjej. Tusen tack!

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

Christina_46
1

Hej Dimocarpus. DĂ„ skickar jag till alla 3 missarna đŸ™‚

Dimocarpus
2

Tusen tack för snabbt svar och att du stÀller upp! Glad att mina missar fÄr stöd :)

Skeppskatten Dina
1

Ja, tack! â€ïž

đŸ€— Elisabeth och Amira 🐈

Anne62
1

Ja Tack!!❀

L1NDAN
1

Tar gĂ€rna emot 💕

brittis007
2

Ja tack tar gĂ€rna emot đŸŒș

Christina_46
0

Hej deedee. Du har ett pm frĂ„n mig i meddelandekorgen đŸ™‚

Christina_46
0

Nu stoppar jag för fler anmÀlningar till kvÀllens healing. Hoppas ni fÄr en fin stund.

❀

Christina_46
1

Hej igen đŸ™‚

Nu Ă€r det klart för ikvĂ€ll. HĂ€rliga energier var det. 

đŸ€—

Vixxen
1

Tack, Christina! â˜€ïž

[Chakra]
1

Varmt tack❀

Anne62
1

Tack dĂ„ mycket!!❀❀ KĂ€ndes fantastiskt!

brittis007
1

Tusen tack đŸŒș

Dimocarpus
1

Tack Christina!

Skeppskatten Dina
1

Tack sĂ„ mycket Christina! â€ïž đŸ€—

đŸ€— Elisabeth och Amira 🐈

Amandla
1

Tack! đŸŒș