Healing iFokus

Healing

LĂ€st 441 ggr
Christina_46
1

Healing till er 19 november

Hej đŸ™‚

PÄ söndag 19 november kl 19.00 sÀnder jag den tredje och sista gÄngen av Meridian Flush Healing och spolning. Jag sÀnder i 15 minuter. Det gÄr bra att ta emot senare om tiden inte passar.

Det kanske inte kÀnns sÄ mycket eftersom ni fÄtt tvÄ gÄnger tidigare. Vi fÄr vÀl se.

VÀlkommen att skriva in din anmÀlan hÀr under i trÄden.

❀

Indiania
1

Ja tack ❀

" Var nÀra naturen - var nÀr dig sjÀlv "

Amandla
1

Ja tack!❀

Skeppskatten Dina
1

Ja, tack! â€ïž

đŸ€— Elisabeth och Amira 🐈

Tarotstollan
1

Ja tack!đŸ€—

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!

Dimocarpus
1

Tack! =)

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

Anne62
1

Ja, tack!! VĂ€ldigt gĂ€rna!💕

brittis007
1

Ja tack gĂ€rna đŸŒș

Christina_46
0

Nu stoppar jag för fler anmÀlningar. Hoppas pÄ en fin stund för er

❀

Christina_46
1

Hej igen. IkvĂ€ll sĂ„g jag hur energierna frĂ„n hĂ€nderna virvlade omkring bland era namn som jag skrivit upp pĂ„ ett papper. HĂ€ftigt đŸ™‚ Det pirrade ocksĂ„ en hel del i hĂ€nderna.

đŸ€—

Skeppskatten Dina
1

Hej Christina! â€ïž

Tack sĂ„ jĂ€ttemycket!  đŸ€—_ Det "pirrade" ordentligt i pannan pĂ„ mig. SĂ„g det lila "ögat" under tiden._

đŸ€— Elisabeth och Amira 🐈

Christina_46
1

Oj vad hĂ€rligt Elisabeth đŸ™‚

Indiania
1

Tack Christina ❀

" Var nÀra naturen - var nÀr dig sjÀlv "

brittis007
1

Tusen tack đŸŒș

Amandla
0

Tack Christina! Jag bad sĂ€rskilt om hjĂ€lp med mina hĂ€nder och handleder och det hkĂ€nns mycket bĂ€ttre idag â€ïž

Christina_46
0

Å vad bra Amandla đŸ™‚ Jag kommer ihĂ„g nĂ€r jag för nĂ„got Ă„r sedan gav Solljushealing till en man. Jag sa till honom att han skulle tĂ€nka tyst pĂ„ vad han ville ha healing till. Jag sĂ„g dĂ„ hur energierna virvlade ner till hans knĂ€n. Han sa efterĂ„t att han hade i ett antal Ă„r haft problem med och ont i ett knĂ€. NĂ„gon dag senare sĂ„ berĂ€ttade han att problemen och det onda försvunnit, och det Ă€r fortfarande bra nu nĂ„gra Ă„r efterĂ„t. Ibland hĂ€nder det mirakler minsann đŸ‘

Tarotstollan
1

FĂ„r passa pĂ„  och tacka för de tvĂ„ sista gĂ„ngerna, jag har inget mĂ€rkt av det men det har nog kommit fram.đŸ€—

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!