Healing till er 22 Oktober
Hejsan đ
I morgon Söndag 22 Oktober kl 19.30 sÀnder jag reiki och Ànglahealing till de som anmÀler sig till det. Jag sÀnder i 15 minuter för ert högsta bÀsta. Passar inte tiden, sÄ gÄr det bra att ta emot i efterhand.
LÀs skrivreglerna som finns under Aktuellt just nu innan anmÀlan.
HjÀrtligt vÀlkommen till denna healing.
â€ïž
Ja tack! â€ïž
Ja, tack! â€ïž
đ€ Elisabeth och Amira đ
Ja, gĂ€rna! âïž
Ja tack, jĂ€ttegĂ€rna!!â€ïž
Ja tack!đ€
Jag tankar ner senare.
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!
Jag tar gĂ€rna emot đ
Ja tack tiden passar brađ
Hej! Tar gĂ€rna emot! Och hinner jag inte sĂ„ tar jag emot senare! Kramđ€
Tack jag vill gĂ€rna ta emot healingâ€ïž
Ja tack gĂ€rna đ
Ja tack! Det var sĂ„ underbart sist! â€ïž
Hej pĂ„ er đ
Nu stoppar jag trÄden för fler anmÀlningar, sÄ jag hinner förbereda mig lite.
Kram
Hej igen đ
Nu har jag sĂ€nt klart. Det blev en lugn fridfull sĂ€ndning ikvĂ€ll. HĂ€rligt â€ïž
Hej Christina! â€ïž đ€**_
Tack sÄ jÀttemycket! Det kÀndes som att det "bubblade" i pannan under healingen. _**
đ€ Elisabeth och Amira đ
Vad fint Skeppskatten Dina đ
Tack sĂ„ mycket!!â€ïžâ€ïž HĂ€rligt avslappnande!
Tack för hearingen igĂ„r! Tog emot senare vid lĂ€ggdaggs, kĂ€nde ingenting, var nog för trött antagligen. Kramđ
Tack sĂ„ mycket! KĂ€nde ingenting speciellt igĂ„r kvĂ€ll, men idag har jag haft mycket mer energi Ă€n jag brukar pĂ„ en mĂ„ndag! đđș
Tack i efterskott! đ€
Glömde skriva och berÀtta att jag fick till mig en bild med guldbakgrund och ett ord som var skrivet i ljusblÄtt med mörkare blÄ kant runt de textade bokstÀverna. TyvÀrr uppfattade jag inte hela ordet mer Àn de 3 sista bokstÀverna som var ATT, det var ca 7-8 bokstÀver i ordet.
Undrar sĂ„ vad det kunde ha varit för ett ord!đ€
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!
#20 Vad spÀnnande tarotstollan. Hoppas du fÄr fram vad det kan vara för ord nÀsta gÄng du tar emot healing.
â€ïž