Healing till er 8 Oktober
Hej hej đ
I morgon söndag 8 Oktober kl 19.00 sÀnder jag reiki och Ànglahealing till de som anmÀler sig. Det gÄr bra att ta emot senare om tiden inte skulle passa.
LÀs ocksÄ vÄra regler innan du anmÀler dig. Du hittar dem i den vÀnstra spalten. Klicka pÄ Aktuellt just nu, och sedan pÄ Skrivregler.
VÀlkommen med din anmÀlan
â€ïž
Jag vill gĂ€rna đ
Ja tack! â€ïž
ja tack tiden Ă€r brađ
Tack, behövs! â€ïž
" Var nÀra naturen - var nÀr dig sjÀlv "
Tar tacksamt emot đ
Jag tar vĂ€ldigt gĂ€rna tacksamt emot och hinner jag inte kl 19 sĂ„ blir det senare pĂ„ kvĂ€llen. Kramâ€ïž
Hej Christina!
Jag tar gÀrna emot för mig och mina tvÄ pÀlsklingar
The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.
Hej Christina! đ Tar jĂ€ttegĂ€rna emot men lite senare.
đ€ Elisabeth och Amira đ
Tack, tar gĂ€rna emot â€ïž
Jag tar gÀrna emot! (Senare) tack!
"VÀrlden Àr som en spegel -den reflekterar allt du gör, om du ler mot vÀrlden sÄ ler vÀrlden mot dig!"
Hej InkaAthilea đ Du har pm frĂ„n mig.
Nu stÀnger jag för fler anmÀlningar. Ha det sÄ gott under healingstunden.
đ€
DĂ„ var det fĂ€rdigsĂ€nt för ikvĂ€ll. Hoppas ni fick en fin stund. HĂ€r blev jag lite yr emellanĂ„t đ€Ș
â€ïž
Tack för healingstunden Christina! KÀndes bra och det pirrade i benen och armarna den hÀr gÄngen!
Ha en skön kvĂ€ll! Kram!đș
Tack! đ€
Tack Christina! â€ïž
" Var nÀra naturen - var nÀr dig sjÀlv "
Jag hade inte bett om healing ikvĂ€ll, men hade tĂ€nkt tanken att be om och ladda ner senare eftersom jag jobbar. NĂ„gra minuter i 19:00 kĂ€nner jag hur healingenergin börjar strömma, sĂ„ det var bara att ta emot, och jag hade det lugnt omkring mig just dĂ„đ Har varit tung i huvudet nĂ„gra dagar, och det Ă€r lĂ„ngt mellan gĂ„ngerna som jag har huvudvĂ€rk nu mera. Tackđ
#14 Vad hĂ€rligt Rosen05 đâ€ïž
#17 Oj, jassĂ„ gick det fram Ă€ndĂ„ till dig Chakra đ Det var vĂ€l meningen att du skulle ha en dos av healingen dĂ„ đ
Kram
Tack!
The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.
Tack sĂ„ jĂ€ttemycket Christina! đ€ â€ïž
đ€ Elisabeth och Amira đ
Tack sĂ„ mycketđ
Tack snĂ€lla, KĂ€nde inte sĂ„ mycket igĂ„r, men idag har jag kĂ€nnt mig ovanligt pigg & allert sĂ„ hĂ€r i höstmörkret â€ïž
HĂ€rligt anwa đ