Healing till er 17 september
Hejsan đ
I morgon söndag 17 september kl 19.00 sÀnder jag reiki till dem som vill ta emot. Jag sÀnder i 15 minuter för ert högsta bÀsta. Det gÄr bra att ta emot senare om tiden inte skulle passa.
Jag och Amandla har talats vid lite, och vi vill att de som vill ta emot healing ska vara medlem pÄ Healing iFokus, samt ha en liten presentation av sig sjÀlva pÄ sin sida dÀr det Àven framgÄr hur gammal du Àr. Vi har 18 Är som ÄldersgrÀns hÀr.
En del kan fÄ utrensningar av healing, sÄ klicka gÀrna pÄ det understrukna och lÀs vad som stÄr i trÄden vad hÀnder efter healingen.
Varmt vÀlkommen
â€ïž
Jag vill gĂ€rna ha healing. Tack sĂ„ mycket đșâ€ïž
Ja tack! â€ïž
Ja, tack =)
The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.
Ja tack tar gĂ€rna emot och hinner jag inte kl 19, sĂ„ tar jag emot senare ikvĂ€ll.đș
Jag tar jĂ€ttegĂ€rna emot healing ikvĂ€ll! đ
đ€ Elisabeth och Amira đ
Ja tack đ
ja tack till skuldrornađ
Jag tar gĂ€rna emot đ
Hej đ
Nu stoppar jag för fler anmÀlningar. Ha det sÄ gott
â€ïž
Hej igen đ
DĂ„ var det klart för ikvĂ€ll. Det pirrade och stack i hĂ€nderna och jag blev aldeles susig i huvudet đ
Tack đșSusig i huvudet hĂ€r med đ
Tack Christina! đșâ€ïž Jag tankar ner senare ikvĂ€ll, jag var upptagen med pudelbad och -klippning đ
Tack för healingstunden! Den hÀr gÄngen kÀnde jag inte sÄ mycket, endast lite pirr i fötter och hÀnder, men en skön avkopplande stund fick jag! Tack Christina!
đșâ€ïž
Tack för healingen⊠Lugn och skön sĂ„ jag hann med en powernap efterĂ„t ocksÄ⊠đ
The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.
Tack sĂ„ mycket! â€ïž đ€
đ€ Elisabeth och Amira đ
tack sĂ„ mycketđ
Tack â€