Healing iFokus

Healing

LĂ€st 690 ggr
Christina_46
1

Healing till er 10 september

Hejsan đŸ™‚

Nu Àr jag i farten igen. TÀnkte sÀnda reiki pÄ söndag 10 september kl 19.00 till de som vill ta emot. Jag sÀnder i 15 minuter för ert högsta bÀsta. Passar inte tiden sÄ gÄr det bra att ta emot senare. 18 Ärs ÄldersgrÀns gÀller som vanligt.

VÀlkommen med din anmÀlan

â€ïžđŸ€—

Dimocarpus
1

Om det gĂ„r att ge till mina katter, sĂ„ gĂ€rna till de i första hand denna gĂ„ng. 

Annars tar jag gÀrna emot, Christina. Tack!

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

Christina_46
0

Hej Dimocarpus đŸ™‚

DÄ skickar jag till dina missar. Jag behöver inte veta namnen, det gÄr fram ÀndÄ. Jag ber att reikin ska gÄ till "Dimocarpus katter" sÄ ordnar det sig.

Kram

Dimocarpus
1

Åh, vad bra! TvĂ„ stycken hĂ€rliga individer som Ă€r vĂ€ldigt gosiga och intelligenta đŸ˜‰

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

Amandla
1

Ja tack! â€ïž

[NeferNefer]
1

VĂ€ldigt gĂ€rna â€ïž

Tarotstollan
1

Ja tack!đŸ€—

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!

Skeppskatten Dina
1

Ja, tack! â€ïž đŸ€—

đŸ€— Elisabeth och Amira 🐈

Softh
1

Ja tack đŸ˜Šâ€

anwa
1

Ja tack, tar mer Ă€n gĂ€rna emot ❀

storlappen
1

Ja tack till skuldrornađŸ™‚â€ïž

Rosen05
1

Ja tack! För min mentala hĂ€lsa med mod o positiv energi! Om jag inte hinner ta emot kl 19.00 sĂ„ tar jag emot senare. Tack pĂ„ förhand! đŸŒș

Vixxen
1

Ja, tack!☀

Dagmara
1

Jag behöver hjĂ€lp
MĂ„r jĂ€ttedĂ„lig psykisk.

Aldrig provat det förut, hur ska jag göra för att fÄ hjÀlp frÄn dig. Ska jag vara nÀrvarande kl 19:00 och meditera/tÀnka pÄ die eller hur gör jag?

Dagmara
1

Jag behöver hjĂ€lp
MĂ„r jĂ€ttedĂ„lig psykisk.

Aldrig provat det förut, hur ska jag göra för att fÄ hjÀlp frÄn dig. Ska jag vara nÀrvarande kl 19:00 och meditera/tÀnka pÄ die eller hur gör jag?

SkogsMaria
1

Ja tack tar tacksamt emot healing❀

Christina_46
0

Hej Dagmara. Du bara sitter eller ligger ostört i 15 minuter och tar emot. Jag ber att du bara ska fÄ en svag dos healing, samt sÄ lite utrensningar som möjligt. Den svaga dosen Àr för att man tillfÀlligt kan mÄ sÀmre av healing innan det vÀnder. Hör gÀrna av dig efterÄt, antingen hÀr eller i pm sÄ jag fÄr höra hur det gÄr för dig.

Kram â€ïž

Christina_46
0

Nu stoppar jag för fler anmÀlningar. Ha en skön avkopplande stund allihop.

đŸ€—

Christina_46
0

DÄ har jag sÀnt klart. Ha en fin fortsÀttning pÄ söndagskvÀllen

❀

[NeferNefer]
1

Tack đŸŒș

Christina_46
0

Hej igen Dagmara. Jag hoppas att du redan nu fÄr hjÀlp för att du mÄr dÄligt.. Annars kan du ju vÀnda dig till öppenvÄrdspsykiatrin dÀr du bor.

Kram

SkogsMaria
1

Tack❀

Dimocarpus
1

Tack Christina! Mjau sĂ€ger mina tvĂ„ busar đŸ˜ƒ

Amandla
1

Tack Christina! đŸŒș❀

anwa
1

Tack snĂ€lla för healingen!!! Det pirrade & stack ordentligt i min vĂ€nsterfot som jag har vĂ€ldigt ont i efter en ordentlig stukning, förra helgen
.. Ska bli spĂ€nnande att se om den kĂ€nns bĂ€ttre imorgon ❀

Vixxen
1

Tusen tack! â˜€ïž

Skeppskatten Dina
1

Tack sĂ„ jĂ€ttemycket!  â€ïž đŸ€—

đŸ€— Elisabeth och Amira 🐈

storlappen
1

Tack sĂ„ jĂ€ttemycket🙂

Softh
1

Tack ❀

Rosen05
2

Tack för healingen i söndagskvĂ€ll!  Tog emot senare pĂ„ kvĂ€llen, hann inte kl 19. Var trött sĂ„ jag somnade nog till slut..

đŸŒș

Tarotstollan
1

Som vanligt kommer jag in sent och tackar!đŸ€— 
Fick till mig nĂ„gra konstigt formade gula och rosa bubblor som Ă€ndrade form, fart och riktning hela tiden.

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!