Healing till er 3 september
Hej pĂ„ er đ
Det blir ingen healing av mig den 3 september. Jag har lite annat jag mÄste ta i första hand. Hoppas jag har möjlighet att sÀnda igen den 10:e.
Kram pÄ er
â€ïž
Sköt om dig, Christina đșđ€
â€ïžđ€
Tack! Lycka till med det du ska göra och jag hoppas att du kan erbjuda healing snart đ Förra veckan kĂ€nde jag ett behov av vila, utan healing. Det var sĂ„ intensivt sist. Nu Ă€r jag redo för nĂ€sta gĂ„ng nĂ€r du Ă€r kan :)
The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.
Hoppas det gĂ„r bra och enligt din plan/önskan med det du behöver fĂ„ gjortđ Lycka till! Kramđ€â
Hej, Finns det nĂ„gon vĂ€nlig sjĂ€l som har tid/möjlighet att skicka mig healing? Jag har lyckats ramla & stukat min vĂ€nsterfot ordentligtâŠâŠtill rĂ„ga pĂ„ allt ska jag snart Ă„ka pĂ„ ett yogalĂ€ger, som jag sett fram sĂ„ mycket emot. Ăr sĂ„ tacksam om nĂ„gon har möjlighet att hjĂ€lpa till lite sĂ„ att foten lĂ€ker fortare â€ïž
#6 Gör en egen trĂ„d om det istĂ€llet sĂ„ hittas det lĂ€ttare av de som vill skicka đ