Healing iFokus

Healing

LĂ€st 676 ggr
Christina_46
0

Healing till er 3 september

Hej pĂ„ er đŸ™‚

Det blir ingen healing av mig den 3 september. Jag har lite annat jag mÄste ta i första hand. Hoppas jag har möjlighet att sÀnda igen den 10:e.

Kram pÄ er

❀

[NeferNefer]
1

Sköt om dig, Christina đŸŒșđŸ€—

Amandla
1

â€ïžđŸ€—

Dimocarpus
2

Tack! Lycka till med det du ska göra och jag hoppas att du kan erbjuda healing snart 💜 Förra veckan kĂ€nde jag ett behov av vila, utan healing. Det var sĂ„ intensivt sist. Nu Ă€r jag redo för nĂ€sta gĂ„ng nĂ€r du Ă€r kan :)

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

Rosen05
1

Hoppas det gĂ„r bra och enligt din plan/önskan med det du behöver fĂ„ gjort😍 Lycka till! KramđŸ€—âš˜

Rosen05
0
anwa
0

Hej, Finns det nĂ„gon vĂ€nlig sjĂ€l som har tid/möjlighet att skicka mig healing? Jag har lyckats ramla & stukat min vĂ€nsterfot ordentligt

till rĂ„ga pĂ„ allt ska jag snart Ă„ka pĂ„ ett yogalĂ€ger, som jag sett fram sĂ„ mycket emot. Är sĂ„ tacksam om nĂ„gon har möjlighet att hjĂ€lpa till lite sĂ„ att foten lĂ€ker fortare ❀

Amandla
1

#6 Gör en egen trĂ„d om det istĂ€llet sĂ„ hittas det lĂ€ttare av de som vill skicka đŸ‘