Healing till er 20 augusti
Hej pĂ„ er đ
PÄ söndag 20 augusti kl 19.00 sÀnder jag reiki och Ànglahealing. Jag sÀnder i 15 minuter för ert högsta bÀsta. Sitt eller ligg i lugn och ro och bara ta emot. Kan ni inte kl 19 sÄ gÄr det bra att ta emot senare. TÀnk eller sÀg dÄ att "jag tar nu emot reikin och Ànglahealingen som Christina sÀnde tidigare." LÀs gÀrna Àven vad hÀnder efter healingen . Klicka pÄ det understrukna.
18 Är minst ska du vara för att fÄ ta emot hÀr pÄ sajten.
VÀlkommen med din anmÀlan
â€ïž
Tack, vĂ€ldigt gĂ€rna đș
Ja tack !
Ja tack! â€ïž
Ja tack!đ
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!
Tackar och tar emot! â€ïž
The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.
Tar gĂ€rna emot imorgon kvĂ€llâ€ïž
Tack, tar gĂ€rna emot imorgon kvĂ€llâïž
Rosen05

Tack jag tar gĂ€rna emot đ
Ja tack, vĂ€ldigt gĂ€rna đș
Hej Christina_46!
Glömde skriva i anmÀlan ovan att tacksam gÀrna fÄ positiv och glad energi (Àr lite lÄg, mycket tankar o funderingar just nu..) ikvÀll o möjligt!
đș
Nu stÀnger jag för fler anmÀlningar. Ha det sÄ gott under healingen
â€ïž
Tackđför en avkopplande stund! Lyssnade pĂ„ musik med Snatam Kaur under tiden.
Hej igen đ
DÄ var det fÀrdigsÀnt. Det blev en riktigt stark sÀndning. Jag blev aldeles susig i huvudet, men pÄ ett positivt sÀtt.
â€ïž
#12 Det lĂ„ter hĂ€rligt Chakra đâ€ïž
Tack sĂ„ mycket â€ïžđș
Tack för en avkopplande healingstund! Hade stickningar och pirrningar mest i fötterna, men Ă€ven i hĂ€nderna. âïžđș
Tack snĂ€lla đș
Tack! đș
Tack, Christina! Jag blev varm och snurrig. FÄr t.o.m. vila en stund innan jag vÄgade resa pÄ mig.
The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.
Tack för healingen đș
#19 Hej Dimocarpus đ
Ja bland annat sÄ kan det kÀnnas nÀr man tar emot healing. Bra att du tog det lite lugnt efterÄt.
â€ïž
Tack i efterhand. đ€
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!