Healing till er 13 augusti
Hejsan đ
I morgon söndag den 13 augusti kl 19.00 sÀnder jag reiki och Ànglahealing till dem som vill ta emot. Jag sÀnder i 15 minuter, och ber om att det ska gÄ till er för ert högsta bÀsta. Kan ni inte vid den tiden sÄ gÄr det bra att ta emot senare.
VÀlkommen med din anmÀlan
â€ïž
Tack, vĂ€ldigt gĂ€rna đ€
Ja tack! â€ïž

Ja tack jag vill gÀrna prova!
#3 Hej Patte85 đ
Om du inte har provat healing tidigare sÄ kan det vara bra att kika lite pÄ vad hÀnder efter healingen . Klicka pÄ det understrukna. Alla fÄr inte sÄdana hÀr kÀnningar efter healingen, men det kan hÀnda.
VĂ€lkommen att vara med ska du va. đ
Hej! Tack, jag tar gĂ€rna emot imorgon. đ
The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.
Jag tar gÀrna emot.
Ja tack!đ€
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!

Jag lĂ€st igenom det. Det Ă€r vĂ€ldigt intressant, ser fram imot att fĂ„ prova đ Tack
Jag tar gĂ€rna emot ikvĂ€ll, Christinađș
#5 Hej Dimocarpus đ
VĂ€lkommen. Jag hoppas att du Ă€r 18 Ă„r eller Ă€ldre. Ăr du yngre sĂ„ skickar jag ingen healing eftersom reglerna Ă€r sĂ„dana.
Reglerna gÄr att se under "Aktuellt just nu"
â€ïž
Jag Àr 30+ =)
The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.
#11 Vad bra Dimocarpus. DĂ„ skickar jag till dig ocksĂ„ đ
Hej Christina! â€ïž**_
Ja, tack jĂ€ttegĂ€rna! _**đ€
đ€ Elisabeth och Amira đ
Om det inte Àr för sent sÄ gÀrna! Tack!
#14 Hej Vox Bauers. Det var inte för sent đ
Nu stoppar jag för fler anmÀlningar. Ha det sÄ gott bland alla energierna
â€ïž
Hej igen đ
Nu har jag sÀnt klart. Det var som vanligt reikisymboler som kom farandes och förstÀrkte reikin.
â€ïž
Varmt Tackâ€ïž
Jag fick samma kĂ€nsla som man fĂ„r under en sömnparalysđVet inte just nu vad det kan betyda för min del, men kommer nog pĂ„ det.
Tack Christina! â€ïž
Tack! đșâ€ïž

Tack! đ
Tack :-)đș
Tack Christina! âïž
Christina! â€ïž
Tack för att du finns för oss! đ€
đ€ Elisabeth och Amira đ
Tack sĂ„ mycketđ
Tack sjÀlv snÀlla ni för att jag fÄr sÀnda till er
đâ€ïž
Tack för healingen!đ€
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!