H-T-A Upplevelser 8/11
Har kan ni om ni vill dela med er av kvällens distanshealing
//FiaH:)
Oj, vilken märklig och spännande upplevelse! Detta var första gången och jag visste inte riktigt vad jag kunde vänta mig. Efter ca en halvtimmes avkoppling då jag nästan höll på att somna började ögonlocken rycka och jag såg för mitt inre blått och grönt ljus samt en massa ögon. Dessutom blev jag alldeles varm i kroppen och allt kändes bra:) Detta hände två gånger, men andra gången var inte lika intensiv. Nu sticker det i händerna och jag har "träningsvärk" i ögonen.
Vore tacksam om någon kunde förklara vad det är som händer. Vill gärna vara med om det här igen:)
/Isabel

Jag känner mig åter lugn och trygg i mig själv. Jag kunde slappna av rätt fort och försvann ur medvetandet ett tag. Fick till mig siffran 11 och ett par bilder som gör att jag fått tillbaka lugnet och tron på det jag känner
Kände inget speciellt denna gång, blev avbruten av barnen som vägrade somna, men i övrigt hade jag en riktigt skön stund i soffan.
Jag kände mig ovanligt avslappnad i axlar och nacke - brukar annars ha väldigt ont där, eftersom att jag spänner mig.. Det kändes ungefär som efter att man fått massage, fast bättre. Det var precis vad jag behövde =)