Healing till er 4 juni
Hejsan đ
I morgon söndag den 4 juni kl 19.00 sÀnder jag kristushealing kl 19.00. Jag sÀnder i 15 minuter. Eller rÀttare sagt, det Àr inte jag som Àr kanal för healingen den hÀr gÄngen, utan det Àr Kristusmedvetandet⊠Det var jÀttelÀnge sedan jag sÀnde den hÀr healingen, sÄ det ska bli intressant att prova igen. Skriv gÀrna efter healingen ifall ni upplevt nÄgot under healingen. Det gÄr bra att ta emot healingen i efterhand. TÀnk eller sÀg dÄ att - Jag tar nu emot Kristushealingen som Christina sÀnde till mig tidigare.
Det stÄr en del om den hÀr healingen pÄ Healing iFokus startsida.
VÀlkommen med din anmÀlan hÀr under
đ€
Tack, jĂ€ttegĂ€rna â€ïž
Ja tack đș
Jaa tack! â€ïž
" Var nÀra naturen - var nÀr dig sjÀlv "
Ja, tack Christina! SpĂ€nnande att pröva. đ
đ€ Elisabeth och Amira đ
Hej igen Christina! đ Finns det nĂ„gon möjlighet att du kan skicka lite extra healing till mig. đș Jag kĂ€nner att jag har en förkylning pĂ„ gĂ„ng igen. Har varit frisk i cirka tvĂ„ mĂ„nader nu. Innan det sĂ„ var jag förkyld och hade influensa tvĂ„ gĂ„nger inom en femmĂ„naders period. Ganska trött pĂ„ elĂ€ndet. đ€ Tack pĂ„ förhand! đ
đ€ Elisabeth och Amira đ
Tar tacksamt emot â€ïž
Hej Skeppskatten Dina. Jag kan prova att be om extra healing mot din förkylning.
đ
Ja tack gĂ€rna đș
Nu stoppar jag för fler anmÀlningar för ikvÀll⊠Hoppas ni fÄr en fin healingstund
â€ïž
Nu Ă€r det fĂ€rdigsĂ€nt. Det kĂ€ndes starkt emellanĂ„t, och under tiden som jag höll pĂ„ sĂ„ sĂ„g jag en hand som lades pĂ„ mitt huvud⊠JĂ€ttefint đ
â€ïž
Jag höll pĂ„ att somna flera gĂ„nger men höll mig vaken. Först kĂ€ndes vĂ€rmen i ansiktet med lite pirr i kronchakratâŠ.sedan spreds en behaglig vĂ€rme i hela kroppen. Strax före 19.30 kĂ€ndes det att jag var klar och nu mĂ„r jag vĂ€ldigt skönt.
Tack fina Christina för denna stunden â€ïž
" Var nÀra naturen - var nÀr dig sjÀlv "
Ă vad hĂ€rligt Indiania đ DĂ„ vet jag att healingen gick fram
â€ïž
Hej Christina! â€ïž
Tack sĂ„ mycket för healingen! đ€_ Det blev vĂ€ldigt varmt i huvudet och i mina hĂ€nder. Pirrade i hĂ€nderna mot slutet. Tack för att du bad om extra healing mot min förkylning!_
đ€ Elisabeth och Amira đ
à vad fint Skeppskatten Dina. Tack för att du berÀttar
đâ€ïž
Tack đș
Tack Christina! â€ïžđș
Tack Christina, KĂ€nde inget igĂ„r under healingen, men idag har varit en fantastisk dag. KĂ€nner mig sĂ„ lugn, nöjd, behaglig & fylld av kĂ€rlek â€ïž
Vad hĂ€rligt anwa đ DĂ„ kanske healingen gjorde sitt i alla fall
Jaaa, Christina, Ă€r helt övertygad om att det Ă€r effekten av healingen igĂ„r â€ïž Mitt varmaste, kĂ€rleksfullaste TACK!!!
Tack Christina!
Det kÀnns som att det verkligen var rÀtt healing för mig, för jag har pÄtagligt mer energi Àn vad jag brukar ha. Jag tÀnkte (som vanligt) ta emot din healing senare, men den mÄste ha slunkit fram direkt för jag kÀnde hur energin riktigt sprattlade runt i min kropp. Det hÄller fortfarande i sig, Àven om det lugnat sig. Jag har sovit bÀttre dessutom.
Ă , det lĂ„ter perfekt Amandla đ Vad hĂ€rligt â€ïž