Healing iFokus

Healing

LĂ€st 640 ggr
Christina_46
1

Healing till er 4 juni

Hejsan đŸ™‚

I morgon söndag den 4 juni kl 19.00 sĂ€nder jag kristushealing kl 19.00. Jag sĂ€nder i 15 minuter. Eller rĂ€ttare sagt, det Ă€r inte jag som Ă€r kanal för healingen den hĂ€r gĂ„ngen, utan det Ă€r Kristusmedvetandet
  Det var jĂ€ttelĂ€nge sedan jag sĂ€nde den hĂ€r healingen, sĂ„ det ska bli intressant att prova igen. Skriv gĂ€rna efter healingen ifall ni upplevt nĂ„got under healingen. Det gĂ„r bra att ta emot healingen i efterhand. TĂ€nk eller sĂ€g dĂ„ att - Jag tar nu emot Kristushealingen som Christina sĂ€nde till mig tidigare.

Det stĂ„r en del om den hĂ€r healingen pĂ„ Healing iFokus startsida. 

VÀlkommen med din anmÀlan hÀr under

đŸ€—

[NeferNefer]
1

Tack, jĂ€ttegĂ€rna â€ïž

Amandla
1

Ja tack đŸŒș

Indiania
1

Jaa tack! ❀

" Var nÀra naturen - var nÀr dig sjÀlv "

Skeppskatten Dina
1

Ja, tack Christina! SpĂ€nnande att pröva. 🌞

đŸ€— Elisabeth och Amira 🐈

Skeppskatten Dina
1

Hej igen Christina! 🐞 Finns det nĂ„gon möjlighet att du kan skicka lite extra healing till mig. đŸŒș Jag kĂ€nner att jag har en förkylning pĂ„ gĂ„ng igen. Har varit frisk i cirka tvĂ„ mĂ„nader nu. Innan det sĂ„ var jag förkyld och hade influensa tvĂ„ gĂ„nger inom en femmĂ„naders period. Ganska trött pĂ„ elĂ€ndet. đŸ€’ Tack pĂ„ förhand! 😇

anwa
1

Tar tacksamt emot ❀

Christina_46
0

Hej Skeppskatten Dina. Jag kan prova att be om extra healing mot din förkylning.

🙂

brittis007
1

Ja tack gĂ€rna đŸŒș

Christina_46
0

Nu stoppar jag för fler anmĂ€lningar för ikvĂ€ll
 Hoppas ni fĂ„r en fin healingstund

❀

Christina_46
1

Nu Ă€r det fĂ€rdigsĂ€nt. Det kĂ€ndes starkt emellanĂ„t, och under tiden som jag höll pĂ„ sĂ„ sĂ„g jag en hand som lades pĂ„ mitt huvud
 JĂ€ttefint  đŸ™‚

❀

Indiania
1

Jag höll pĂ„ att somna flera gĂ„nger men höll mig vaken. Först kĂ€ndes vĂ€rmen i ansiktet med lite pirr i kronchakrat
.sedan spreds en behaglig vĂ€rme i hela kroppen. Strax före 19.30 kĂ€ndes det att jag var klar och nu mĂ„r jag vĂ€ldigt skönt.

Tack fina Christina för denna stunden ❀

" Var nÀra naturen - var nÀr dig sjÀlv "

Christina_46
1

Å vad hĂ€rligt Indiania đŸ™‚ DĂ„ vet jag att healingen gick fram

❀

Skeppskatten Dina
1

Hej Christina! â€ïž

Tack sĂ„ mycket för healingen! đŸ€—_ Det blev vĂ€ldigt varmt i huvudet och i mina hĂ€nder. Pirrade i hĂ€nderna mot slutet.  Tack för att du bad om extra healing mot min förkylning!_

Christina_46
1

Å vad fint Skeppskatten Dina. Tack för att du berĂ€ttar

đŸ™‚â€ïž

[NeferNefer]
1

Tack đŸŒș

Amandla
1

Tack Christina! â€ïžđŸŒș

anwa
1

Tack Christina, KĂ€nde inget igĂ„r under healingen, men idag har varit en fantastisk dag. KĂ€nner mig sĂ„ lugn, nöjd, behaglig & fylld av kĂ€rlek ❀

Christina_46
0

Vad hĂ€rligt anwa đŸ™‚ DĂ„ kanske healingen gjorde sitt i alla fall

anwa
1

Jaaa, Christina, Ă€r helt övertygad om att det Ă€r effekten av healingen igĂ„r ❀ Mitt varmaste, kĂ€rleksfullaste TACK!!!

Amandla
0

Tack Christina! HjĂ€rtaDet kĂ€nns som att det verkligen var rĂ€tt healing för mig, för jag har pĂ„tagligt mer energi Ă€n vad jag brukar ha. Jag  tĂ€nkte (som vanligt) ta emot din healing senare, men den mĂ„ste ha slunkit fram direkt för jag kĂ€nde hur energin riktigt sprattlade runt i min kropp. Det hĂ„ller fortfarande i sig, Ă€ven om det lugnat sig. Jag har sovit bĂ€ttre dessutom.

Christina_46
0

Å, det lĂ„ter perfekt Amandla đŸ™‚ Vad hĂ€rligt â€ïž