Healing till er 28 maj
Hejsan đ
PÄ söndag 28 maj kl 19.00 sÀnder jag reiki och Ànglahealing till de som vill ta emot. Jag sÀnder i 15 minuter för ert högsta bÀsta. Det gÄr bra att ta emot senare för de som vill ha det sÄ. TÀnk eller sÀg dÄ att - Jag tar nu emot reikin o Ànglahealingen som Christina sÀnde tidigare ikvÀll.
VÀlkommen med din anmÀlan
â€ïž
Ja tack â€ïž
Ja, tack đ€â€ïž
Ja tack, jag vill ta emot den lite senare
Ja tack, jag vill ta emot den lite senare
Ja tack â€ïž
Ja tack! âïž
VĂ€ldigt gĂ€rnaâ€
VĂ€ldigt gĂ€rnaâ€
Jag tar vĂ€ldigt gĂ€rna emot! đ
đ€ Elisabeth och Amira đ
Ja tack!đ€
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!
Tack, tar gĂ€rna emot, Christinaâ€ïž
Hej! Ja tack, tar vÀldigt gÀrna emot och hinner jag inte tar jag emot senare ikvÀll.
Kramđș
Jaa tack Christina â€ïž
" Var nÀra naturen - var nÀr dig sjÀlv "
Tar gĂ€rna emot, tack đșđ
Hejsan đ
Nu stoppar jag för fler anmÀlningar. Ha en skön healingstund bland alla energerna.
â€ïž
Hej igen đ
DÄ var det klart för ikvÀll.. Det blev svÀvande energier kÀnde jag, och mot slutet sÄ blev det riktigt starkt.
â€ïž
Tackâ€ïž
Jag mediterade under tiden och hade musik med panflöjt pÄ i bakgrunden. Det bara forsade energi i mina hÀnder, sÄ starkt sÄ de nÀstan somnade. Har kÀnt att jag Àr pÄ vÀg att bli förkyld, sÄ antingen lugnar det sig eller sÄ bryter det ut ordentligt.
Hej Chakra.. Hoppas att du fÄr slippa förkylningen nu
â€ïž
Tusen tack för healingen â€ïž
Tack för skön healingstund â€ïž
" Var nÀra naturen - var nÀr dig sjÀlv "
Tack đ
Tack sĂ„ mycket! â€ïž đ€
đ€ Elisabeth och Amira đ
Tack sĂ„ mycket đșâ€ïž
Tack â€ïž
Tack! đș
#18 Förkylningen bröt aldrig ut, Christina!đ
#27 Hej Chakra. DĂ„ kanske det berodde pĂ„ healingen đ
Passar pÄ och tackar för denna gÄngen ocksÄ. Har inget mÀrkt men det har sÀkert gÄtt dit dÀr det skulle vara.
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!
Tack Christina! â€ïžDet kĂ€nns som att det verkligen var rĂ€tt healing för mig, för jag har pĂ„tagligt mer energi Ă€n vad jag brukar ha. Jag tĂ€nkte (som vanligt) ta emot din healing senare, men den mĂ„ste ha slunkit fram direkt för jag kĂ€nde hur energin riktigt sprattlade runt i min kropp. Det hĂ„ller fortfarande i sig, Ă€ven om det lugnat sig. Jag har sovit bĂ€ttre dessutom.
#30 Hej Amandla đ
Jag undrar om du skrev i fel trÄd. Du kanske menar att Kristushealingen var rÀtt för dig.
Kram â€ïž
#31 SĂ„klart jag gjorde! đVimsmaja. Jag kopierar och klistrar in dĂ€r istĂ€llet, tur att du har ordning pĂ„ mig đ
Hi hi đ Ja ibland snurrar man till det đ
â€ïž