Healing till er 21 maj
Hejsan đ
I morgon Söndag 21 maj kl 19.00 sÀnder jag reiki till dem som önskar det. Jag sÀnder i 15 minuter för ert högsta bÀsta. De som vill ta emot senare kan göra sÄ.
VÀlkommen med din anmÀlan
â€ïž
Tack, vĂ€ldigt gĂ€rna â€ïž
Ja tack! đș
Ăr gĂ€rna med! Tack! âïž
Tar vĂ€ldigt tacksamt emot! đș
Jaa tack! â€ïž
" Var nÀra naturen - var nÀr dig sjÀlv "
Tack, gĂ€rnaâ€ïž
Tar tacksamt emot för jag behöver stÀrka mig psykiskt (kunna/vÄga sÀga ifrÄn nÀr nÄgon "trycker ned en") Hinner jag inte kl 19 sÄ tar jag emot senare.
âïž
Nu stoppar jag för fler anmÀlningar⊠Hoppas ni fÄr en fin reikistund
â€ïž
DÄ var det klart för ikvÀll
đ€
Tack Christina!â€ïž
Det var en skön healingstund dĂ„ allt blev stilla i rummet. Fick nĂ„gra symboler till mig som jag vet vad de betyder för mig. Har varit igĂ„ng mycket idag; stĂ€dning och plockđBlev jĂ€ttehungrig efter healingen, sĂ„ nu Ă€ter jag korv med brödđ
Tack Christina för en avkopplande healingstund! KÀnde ingenting, mycket tankar i huvudet, men var trött. Skönt i alla fall att ligga ned och vila!
Kramđș
Tack đș
#10 HĂ€rligt Chakra. Vad hĂ€ftigt att du fick symboler till dig đ
# 11. Hej Rosen. Ja ibland kÀnner man ingenting av healingen. Men den gÄr dit dÀr den behövs som mest för tillfÀllet⊠Min man t.ex. han kÀnner inte heller nÄgonting nÀr jag ger till honom, fast jag sjÀlv blir alldeles susig i huvudet.
â€ïž
Tack Christina! âïž
Tack Christina â€ïžI kvĂ€ll vid healingen kĂ€nde jag att jag lyftes högre upp, det har jag aldrig kĂ€nt tidigare. Kram
" Var nÀra naturen - var nÀr dig sjÀlv "
Tack sĂ„ mycket! Det kĂ€ndes vĂ€ldigt lugnt och avslappnande inombords. â€ïž
Tack Christina! â€ïžđș
Ă vad fint Indiania đ