Healing iFokus

Healing

LĂ€st 682 ggr
Christina_46
2

Healing till er 14 maj

Hejsan đŸ™‚

I morgon söndag 14 maj kl 19.00 sĂ€nder jag reiki och Ă€nglahealing till er som vill ta emot. Jag sĂ€nder i 15 minuter. De som vill ta emot senare kan göra sĂ„. Jag ber innan om att det ska gĂ„ att göra sĂ„. Ja just det, jag sĂ€nder för ert högsta bĂ€sta. Jag tĂ€nkte Ă€ven att om ni vill ha extra reiki och Ă€nglahealing till nĂ„got, sĂ„ kan ni be sjĂ€lva om det nĂ€r ni tar emot reikin o healingen
.. Ni kan t.ex. be sĂ„ hĂ€r - Jag ber om extra reiki och Ă€nglahealing till

(sĂ€g hĂ€r det ni vill ha extra hjĂ€lp till).  Det vore intressant att testa hur det fungerar
 Skriv gĂ€rna efterĂ„t om ni upplever att ni fĂ„tt extra
.

Kram kram

đŸ€—

[NeferNefer]
1

Tack, gĂ€rna. â€ïžđŸŒș

Amandla
1

Ja tack, som förra veckan ber jag om extra healing till mina revben. Har varit till doktorn och fĂ„tt konstaterat att det Ă€r en fraktur (eller fler, svĂ„rt att avgöra). Ont!! đŸ˜­

Christina_46
0

Usch dĂ„ Amandla. Ja det gör jĂ€tteont. Jag har sjĂ€lv hostat sönder mina revben förra Ă„ret đŸ˜•

Christina_46
1

#2 Amandla. Jag var visst lite otydlig nĂ€r jag skrev inlĂ€gget om att ni kan be sjĂ€lva om extra reiki och healing đŸ€” Jag Ă€ndrar det sĂ„ det blir tydligare đŸ‘ â€ïž

Amandla
1

đŸ‘đŸ€—

Skeppskatten Dina
1

Tar jĂ€ttegĂ€rna emot. â€ïž đŸ€—

đŸ€— Elisabeth och Amira 🐈

Vixxen
1

Ja, tack Christina! Underbart att du vill skicka till oss! đŸŒș

Tarotstollan
1

Ja tack!đŸ€—

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!

anwa
1

Ja tack, tar tacksamt emot! ❀

Nettis!
1

Ja tack ❀đŸŒș

[Chakra]
1

Tar tacksamt emot ChristinađŸŒș

Rosen05
1

Jag tar tacksamt emot för mitt vĂ€nstra knĂ€ som jag rĂ„kat göra illa genom att olyckligt ramla och landa frĂ„n trappstolen,  landade med vĂ€nster fot sĂ„ hela tyngden tog pĂ„ vĂ€nstra knĂ€t! Ber Ă€ven för min mentala hĂ€lsa mod och positivism!

Om jag inte hinner kl 19 sÄ tar jag emot senare pÄ kvÀllen!

KramđŸŒș

Christina_46
1

Hej Rosen đŸ™‚

Jag tĂ€nkte att ni sjĂ€lva skulle be om extra reiki och healing till de som hjĂ€lper till med reikin o healingen. De hör vad ni ber om och hjĂ€lper till med detta. Det Ă€r lite svĂ„rt att vara riktigt tydlig
 Men jag gör som sĂ„ att jag ber om extra till dig (ifall du inte ser det hĂ€r). 

Kram â€ïž

Rosen05
1

Hej Christina!

Okey, det var sĂ„ du menade! DĂ„ gör jag sĂ„ som du skriver..blir bra 😃

Kramis❀

brittis007
1

Tar gĂ€rna emot senare ikvĂ€ll đŸŒș

Christina_46
0

Hej svejs đŸ™‚

Nu stoppar jag för fler anmÀlningar. Ha en skön stund bland alla energierna.

❀

Christina_46
0

DÄ var det klart. Reikin o Ànglahealingen kÀndes vÀldigt harmonisk och finstÀmd ikvÀll. Tack för att jag fÄr sÀnda till er.

❀

Vixxen
1

Tusen tack Christina! đŸŒș

[Chakra]
1

Tack💕KĂ€nde mycket kĂ€rlek, Ă€ven frĂ„n Andra sidan!

Christina_46
1

Å vad hĂ€rligt Chakra đŸ™‚

[NeferNefer]
1

Tack â€ïž

Nettis!
1

Tack sÄ mycket !

Skeppskatten Dina
1

Tack sĂ„ jĂ€ttemycket! â€ïž đŸ€—

đŸ€— Elisabeth och Amira 🐈

Amandla
1

Tack! đŸŒș

brittis007
1

Tack sĂ„ jĂ€ttemycket ❀đŸŒș

Rosen05
0

Tack sÄ mycket för healingen i gÄrkvÀll! Tog emot den senare, var sÄ trött sÄ att jag somnade ganska sÄ snabbt..och hade svÄrt att be om reikin o Ànglahealingen mot mina "saker"..

Kram i alla fall👍đŸŒș

anwa
1

Tack Christina ❀

Tarotstollan
1

Skall tacka för de 2 sista gĂ„ngerna.đŸ€— Har inget mĂ€rkt av det men vet att det kommit fram Ă€ndĂ„.

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!