Healing till er 14 maj
Hejsan đ
I morgon söndag 14 maj kl 19.00 sĂ€nder jag reiki och Ă€nglahealing till er som vill ta emot. Jag sĂ€nder i 15 minuter. De som vill ta emot senare kan göra sĂ„. Jag ber innan om att det ska gĂ„ att göra sĂ„. Ja just det, jag sĂ€nder för ert högsta bĂ€sta. Jag tĂ€nkte Ă€ven att om ni vill ha extra reiki och Ă€nglahealing till nĂ„got, sĂ„ kan ni be sjĂ€lva om det nĂ€r ni tar emot reikin o healingenâŠ.. Ni kan t.ex. be sĂ„ hĂ€r - Jag ber om extra reiki och Ă€nglahealing tillâŠâŠâŠâŠ(sĂ€g hĂ€r det ni vill ha extra hjĂ€lp till). Det vore intressant att testa hur det fungerar⊠Skriv gĂ€rna efterĂ„t om ni upplever att ni fĂ„tt extraâŠ.
Kram kram
đ€
Tack, gĂ€rna. â€ïžđș
Ja tack, som förra veckan ber jag om extra healing till mina revben. Har varit till doktorn och fĂ„tt konstaterat att det Ă€r en fraktur (eller fler, svĂ„rt att avgöra). Ont!! đ
Usch dĂ„ Amandla. Ja det gör jĂ€tteont. Jag har sjĂ€lv hostat sönder mina revben förra Ă„ret đ
#2 Amandla. Jag var visst lite otydlig nĂ€r jag skrev inlĂ€gget om att ni kan be sjĂ€lva om extra reiki och healing đ€ Jag Ă€ndrar det sĂ„ det blir tydligare đ â€ïž
đđ€
Tar jĂ€ttegĂ€rna emot. â€ïž đ€
đ€ Elisabeth och Amira đ
Ja, tack Christina! Underbart att du vill skicka till oss! đș
Ja tack!đ€
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!
Ja tack, tar tacksamt emot! â€ïž
Ja tack â€ïžđș
Tar tacksamt emot Christinađș
Jag tar tacksamt emot för mitt vÀnstra knÀ som jag rÄkat göra illa genom att olyckligt ramla och landa frÄn trappstolen, landade med vÀnster fot sÄ hela tyngden tog pÄ vÀnstra knÀt! Ber Àven för min mentala hÀlsa mod och positivism!
Om jag inte hinner kl 19 sÄ tar jag emot senare pÄ kvÀllen!
Kramđș
Hej Rosen đ
Jag tÀnkte att ni sjÀlva skulle be om extra reiki och healing till de som hjÀlper till med reikin o healingen. De hör vad ni ber om och hjÀlper till med detta. Det Àr lite svÄrt att vara riktigt tydlig⊠Men jag gör som sÄ att jag ber om extra till dig (ifall du inte ser det hÀr).
Kram â€ïž
Hej Christina!
Okey, det var sĂ„ du menade! DĂ„ gör jag sĂ„ som du skriver..blir bra đ
Kramisâ€ïž
Tar gĂ€rna emot senare ikvĂ€ll đș
Hej svejs đ
Nu stoppar jag för fler anmÀlningar. Ha en skön stund bland alla energierna.
â€ïž
DÄ var det klart. Reikin o Ànglahealingen kÀndes vÀldigt harmonisk och finstÀmd ikvÀll. Tack för att jag fÄr sÀnda till er.
â€ïž
Tusen tack Christina! đș
TackđKĂ€nde mycket kĂ€rlek, Ă€ven frĂ„n Andra sidan!
Ă vad hĂ€rligt Chakra đ
Tack â€ïž
Tack sÄ mycket !
Tack sĂ„ jĂ€ttemycket! â€ïž đ€
đ€ Elisabeth och Amira đ
Tack! đș
Tack sĂ„ jĂ€ttemycket â€ïžđș
Tack sÄ mycket för healingen i gÄrkvÀll! Tog emot den senare, var sÄ trött sÄ att jag somnade ganska sÄ snabbt..och hade svÄrt att be om reikin o Ànglahealingen mot mina "saker"..
Kram i alla fallđđș
Tack Christina â€ïž
Skall tacka för de 2 sista gĂ„ngerna.đ€ Har inget mĂ€rkt av det men vet att det kommit fram Ă€ndĂ„.
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!