Healing till er 19 mars
Hejsan đ
PÄ söndag 19 mars kl 19.00 tÀnkte jag sÀnda Reiki Healing till dem som vill ta emot. Jag sÀnder i 15 minuter. Kan du inte vid den tiden, sÄ gÄr det bra att ta emot senare. Jag sÀnder för ert högsta bÀsta och jag ber alltid om Ànglabeskydd innan, bÄde till er och till mig sjÀlv. Klicka gÀrna pÄ det understrukna och lÀs lite om reikin. LÀs gÀrna vad hÀnder efter healingen ocksÄ.
VĂ€lkommen med din anmĂ€lan â€ïž
Hmm⊠Det gick visst inte att fÄ Reiki Healing understruket. Men sök pÄ Healingmetoder hÀr pÄ Healing iFokus, sÄ hittar du en del om reikin.
Jag tar gĂ€rna emot. Tack snĂ€lla! đș
Det Ă€r vĂ„ra fel och brister som bevisar att vi Ă€r mĂ€nskliga đș
Tack, vĂ€ldigt gĂ€rna â€ïž
Hej Christina! đ€**_
Det Ă€r mer Ă€n vĂ€lbehövligt. Tack pĂ„ förhand! _**â€ïž
đ€ Elisabeth och Amira đ
Ja tack! â€ïž
Ja tack och jag tankar ner senare som vanligt.đ€
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!
Jaa tack â€ïžHar varit ordenligt förkyld hela veckan och kĂ€nner mig medtagen.
" Var nÀra naturen - var nÀr dig sjÀlv "
Mina armar behöver det! SĂ„, ja tack! đ
Jag tar gĂ€rna emot â€ïž
"Man mÄste ge lite mer Àn man tar"
Hej!
Jag tar tacksamt emot ikvĂ€ll! Om jag inte hinner vid kl 19, sĂ„ tar jag emot det senare. (Ăr det okey Christina? Dvs behöver du vet exakt om jag kan ta emot kl 19 ? dvs att jag mĂ„ste ange det ena eller andra?)
đș
Hej Rosen05
Det gÄr bra att ta emot senare. Jag ber alltid om att de som vill ta emot senare ska kunna göra sÄ. SÄ du behöver inte berÀtta i förvÀg vilken tid du tar emot. Jag har nog varit lite otydlig med det hÀr tidigare.
Kram och ha det bĂ€st â€ïž
Okey vad bra Christina, dĂ„ vet jag! Kramâ
Ja tack, tar tacksamt emot ikvĂ€ll. đș
Jag tar tacksamt emot healing ikvĂ€ll kl 19:00đž
Tack gĂ€rna â€ïž
Nu Ă€r det stopp för fler anmĂ€lningar, sĂ„ jag hinner förbereda mig lite. Ha det sĂ„ gott under healingen. â€ïž
DĂ„ var det klart för ikvĂ€ll. Pirr i hĂ€nderna och energier som gick i vĂ„gor kĂ€nde jag av emellanĂ„t đ
Tack! đș
Tack â€ïž
Hej Christina! â€ïž** Tack sĂ„ mycket! Blev behagligt varm i mina hĂ€nder och kall pĂ„ vaderna vad nu det betyder? Tack för att du tar dig tid till detta varje söndag!** đ€
đ€ Elisabeth och Amira đ
Tack Christina för en skön stund! â€ïžđș
" Var nÀra naturen - var nÀr dig sjÀlv "
Hej Skeppskatten Dina. Du har pm đ
Tack sÄ mycket!!! Fick ett jÀtte hÄrt tryck i pannan, kÀndes vÀldigt mÀrkligt, som att det tryckte inifrÄn. Var kanske nÄgot "skrÀp" som ville ut ?!
Hej anwa. Du har pm đ
Tack Christina! đș
Hej Christina!
Tack för healingen! Jag tog emot den igÄr mÄnkvÀll. KÀnde nog inget sÀrskilt, men var behagligt och skönt i alla fall!
Kramđș
Tankade ner som vanligt men mĂ€rkte inget sĂ€rskilt denna gĂ„ngen heller. Tack i efterskott!đ
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!