Healing till er 13 November
Hej đ
PÄ söndag 13 november kl 19.00 sÀnder jag reiki till er som vill ta emot. Jag sÀnder i 15 minuter. De som vill ta emot senare kan göra sÄ. Jag sÀnder för ert högsta bÀsta. Har ni nÄgra frÄgor sÄ gÄr det bra att stÀlla dem hÀr, eller ocksÄ i pm till mig.
Det finns en del info om healing om ni klickar pÄ det understrukna hÀr. Vad hÀnder efter healingen och Healingmetoder.
VÀlkommen med din anmÀlan hÀr i trÄden.
â€ïž
Ja tack! â€ïž
Mer Ă€n gĂ€rna, tack! â€ïž
đ€ Elisabeth och Amira đ
Tar tacksamt emot! đș
Ja tack!đ€
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!
Attans att jag missade det :(
/Anonymos
Hej Anonymos. đ har inte missat nĂ„got. Det Ă€r i morgon det Ă€r healing đ
Jag tar tacksamt emot đ
Ja tackâŁïžJag vill ha healing ikvĂ€ll kl19:00.
Ja tack. Ska bli intressant att prova.
Ja tack, jag tar gÀrna emot ikvÀll kl 19.00.
Skulle jag inte rÄka hinna, gÄr det att ta emot senare? Eller mÄste du veta det nu?
Kramđș
Hej Rosen 05 Jag behöver inte veta i förvÀg hur du gör med det.
Kram â€ïž
Jag vill ocksÄ gÀrna ha healing ikvÀll :)
/Anonymos
Okey Christina, dĂ„ vet jag, tack! â€ïž
Tack, vĂ€ldigt gĂ€rna â€ïž
Ja tack, vĂ€ldigt gĂ€rna đș
Hejsan đ Nu tar jag och stĂ€nger ner datorn för en stund sĂ„ jag hinner förbereda mig lite. SĂ„ inga nya anmĂ€lningar tack. Vi hörs efterĂ„t.
â€ïž
Hej igen đ DĂ„ var jag klar. Hoppas ni fick en fin stund.
HÀr pulserade och pirrade hÀnderna för fullt. Jag sÄg Àven regnbÄgsfÀrgade energier som gick till er.
â€ïž
Fick healing av nÄgon igÄr hÀr inne i forumet, healing.ifokus.se. Vaknade upp med jÀttemycket huvudvÀrk.. Nu för bara nÄgon stund sen, efter klockan 19.00 nÀr du hade sÀnt, har det börjat slÀppa.. Kan det vara sÄ att jag fick fel energier igÄr?
/Anonymos
**Hej Christina!
Tack sĂ„ mycket för healingen. â€ïž đ€ đș
Jag var kall om fötter och ben. SÄg en skrattmÄs i det vita ljuset.
Fattar ingenting av det men det var behagligt. **
đ€ Elisabeth och Amira đ
Tack förresten för healingen :)
/Anonymos
#18 Hej Anonymos. Jag tror absolut inte att du fick nÄgra felaktiga energier igÄr. Utan det kan ha varit en effekt av att du fick utrensningar som sattes igÄng i din kropp⊠LÀs gÀrna det understrukna hÀr Vad hÀnder efter healingen , sÄ fÄr du lite mer svar.
â€ïž
#19 Hej Skeppskatten Dina. Vilken hĂ€ftig upplevelse⊠Du kan ju prova att googla pĂ„ skrattmĂ„s och Solöga sĂ„ kanske du fĂ„r reda pĂ„ betydelsen av skrattmĂ„s. Lycka till â€ïž
Tackđ!
TackâŁïž
Stort tack för healingen, tĂ€nkte pĂ„ att lĂ„ren blev varma och avslappnade och var lite kall under fötterna. â€ïž
Tack. Jag mÀrkte inget under healingen. Vad kan det bero pÄ?
# 22 Googlade pĂ„ det du sade men hittills har jag bara hittat att man skall köpa hennes bok. Har hittat betydelser för mĂ„s pĂ„ andra sidor. FĂ„r kolla lite mer imorgon. â€ïž
đ€ Elisabeth och Amira đ
#26 Hej Totum. Ibland kĂ€nner man och ibland inte. En del kĂ€nner aldrig nĂ€r de fĂ„r healing. Min man Ă€r en av dem đ Men healingen gĂ„r fram Ă€ndĂ„. I sĂ€llsynta fall sĂ„ gĂ„r healingen inte fram. DĂ„ Ă€r det oftast sĂ„ att personen som tar emot omedvetet inte vill ta emotâŠ
â€ïž
#27 Hej Dina. Aha.. Vad synd att det inte gick att hitta. Jag har boken hemma hos mig, Àr bortrest nu sÄ jag kan inte titta efter vad det betyder. Men jag kan kika nÀr jag kommer hem igen. Kan jag skriva pm till dig sen om det?
â€ïž
#28 Aha. Tack.
Tack för healingen â€ïž
Hej Christina!
Hann inte ta emot kl 19 igÄr kvÀll, men nÀr jag skulle lÀgga mig sÄ försökta jag ta emot dÄ, men somnade..
Egentligen undrar jag hur jag ska bÀra mig Ät praktiskt nÀr jag ska "ta emot healing" senare pÄ kvÀllen? Du kan svara pÄ PM om Du vill.
Tack Ă€ndĂ„, kramđș
**# 29 Hej Christina!
Du fÄr jÀttegÀrna skicka mig ett pm nÀr du kommer hem.
Tack pĂ„ förhand! **â€ïž
đ€ Elisabeth och Amira đ
#32 Hej Rosen05. Vill du ta emot senare sĂ„ kan du tĂ€nka som sĂ„ att: Jag tar nu emot healingen/reikin som Christina sĂ€nde tidigare ikvĂ€ll till mig. Det rĂ€cker sĂ„. Det gör inget om du sover nĂ€r du tar emot. Det gĂ„r fram Ă€ndĂ„ â€ïž
Hej Skeppskatten Dina. Jag har skickat ett pm till dig. Men jag vet inte om det gick fram đ€. Du kan vĂ€l kolla. Annars skickar jag ett nytt â€ïž
HÀr var det lugnt och skönt, inget utmÀrkande. Tack!
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!