Healing till er 6 November
Hejsan đ
I morgon Söndag 6 November kl 19.00 sÀnder jag reiki och Ànglahealing till dem som önskar ta emot. Jag sÀnder i 15 minuter. Och jag sÀnder för ert högsta bÀsta. Vill ni ta emot senare sÄ gÄr det bra. VÀlkommen med anmÀlan hÀr under i trÄden.
â€ïž
Ja tack! â€ïž
**Hej Christina!
Tar vĂ€ldigt gĂ€rna emot healing. đ€ â€ïž Kan du hjĂ€lpa mig med att bli av med förkylningen som jag har haft sedan i tisdags?**
Jag Ă€r lite bĂ€ttre i min fot sedan förra gĂ„ngen du skickade. Tack pĂ„ förhand! đș
đ€ Elisabeth och Amira đ
# Hej Dina â€ïž jag vet inte om healingen biter pĂ„ vanlig förkylning. Men jag kan prova. Och sĂ„ skickar jag extra till din fot
Ja tack! đș
Ja, tack! Alltid spĂ€nnande att se vad som hĂ€nder.đ
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!
**Hej igen Christina!
Tack sĂ„ mycket för att du försöker. Du Ă€r en pĂ€rla! **â€ïž
đ€ Elisabeth och Amira đ
Ja tack! Jag tar gÀrna emot lite healing imorgon.
Tack Christina đș
Det Ă€r vĂ„ra fel och brister som bevisar att vi Ă€r mĂ€nskliga đș
Hej Christina!
Jag tar gÀrna emot, men dock lite senare ikvÀll, dÄ jag inte vet om jag hinner kl 19.00 ikvÀll.
OBS! Jag har skickat dig ett PM.
âïž
Jag tar tacksamt emot healingâ€ïžđ
Min dotter Olivia vill ocksĂ„ ha Ă€nglahealing ikvĂ€llđ
Hej SkogsMaria đDet Ă€r endast tillĂ„tet att be om healing för sin egen skull hĂ€r pĂ„ sajten. SĂ„ om din dotter önskar healing sĂ„ ska hon först bli medlem och sedan skriva sjĂ€lv att hon önskar healing. Ledsen men reglerna Ă€r sĂ„dana hĂ€r.
â€ïž
Okej dĂ„ vet jag. Har sagt till henne att skapa ett konto nuđ
Jag vill ha healing ikvĂ€lll i fokus pĂ„ min rĂ€dsla och oro i kroppen. â€ïžâ€ïž
Nu stÀnger jag för en stund, sÄ jag hinner förbereda mig lite. Ha det sÄ gott under healingstunden
â€ïž
SĂ„dĂ€r, dĂ„ har jag sĂ€nt klart. Hoppas ni fick en skön avkoppling. Ăr det nĂ„got ni funderar över sĂ„ kan ni frĂ„ga mig, antingen hĂ€r, eller ocksĂ„ via pm.
â€ïž
Tack för healingstunden Christina!
KÀnde inte sÄ mycket, aningen pirr el stickningar i hÀnderna. Men var en skönt stund!
Kramâ€ïž
**Hej Christina!
Tack sĂ„ mycket för en avkopplande healing. **â€ïž đ€
đ€ Elisabeth och Amira đ
Tack Christina! đș
Tack Christina đș
Det Ă€r vĂ„ra fel och brister som bevisar att vi Ă€r mĂ€nskliga đș
Tack Christina! â€ïž
Glömde skriva och tala om att denna gÄngen var det som ett stilla snöfall mot en ljus bakgrund.
Tack!đ
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!