Healing till er 30 oktober
Hejsan đ PĂ„ söndag 30 oktober kl 19.00 sĂ€nder jag healing med hjĂ€lp av min healingguide. Om det behövs sĂ„ kallar han in fler som hjĂ€lper till. Jag sĂ€nder i 15 minuter och för ert högsta bĂ€sta. Ni fĂ„r gĂ€rna skriva efterĂ„t hur det upplevdes.
VÀlkommen att skriva upp er anmÀlan hÀr under
â€ïž
Ja tack â€ïž
Tack, jĂ€ttegĂ€rna â€ïž
JĂ€ttetacksam för healing. Min högerfot skulle behöva lite extra. Tack pĂ„ förhand! â€ïž
đ€ Elisabeth och Amira đ
Ja tack!
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!
Ja tack! Segdragen förkylning hĂ€râŠ
Tack jĂ€ttegĂ€rna! Behöver mod, styrka och trygghet. đș
Tack, jag blev sĂ„ avslappnad att jag höll pĂ„ att somna ⊠đ
Men, sÄÄÄ mĂ€rkligt! Jag var instĂ€lld pĂ„ healing igĂ„r kvĂ€ll och upplevde att jag fick det ⊠har jag vandrat i tiden? đ
Hi hi ⊠Du kanske fick healing Ă€ndĂ„ pĂ„ nĂ„got vis đ€Ș
Kram pĂ„ dig â€ïž
Hahaha, ja, jag tror det, jag upptĂ€ckte att jag hade satt upp mig pĂ„ distanshealing pĂ„ ett annat stĂ€lle för igĂ„r đ€Ș
NĂ„ja, dĂ„ blir det tvĂ„ behagliga kvĂ€llar i rad đ€â€ïž
jag vill gÀrna ta del av healingen!
Ja tack, vĂ€ldigt gĂ€rna đčâș
DĂ„ sĂ€tter jag igĂ„ng alldeles strax đ
SĂ„dĂ€r. DĂ„ har jag sĂ€nt klart. Det blev en lugn och harmonisk healing med pirrande hĂ€nder đâ€ïž
Tack för healingstunden Christina! Dock hann jag inte lÀgga mig ned i sÀngen, varit igÄng med sen middag osv, det som kommit fram har kommit fram, antar jag.
Kramâ€ïž
Hej Rosen05 . Healingen gĂ„r fram Ă€ndĂ„. Men du missar förstĂ„s den sköna avkopplingen om du Ă€r i farten đ
**Hej Christina!
Tack sĂ„ mycket för en avkopplande healing. Min katt lade sig pĂ„ mig direkt den hĂ€r gĂ„ngen ocksĂ„. **đ€ â€ïž đș
đ€ Elisabeth och Amira đ
Hej igen Rosen05⊠Om du vill sÄ kan du ta emot healingen senare igen⊠Det Àr bara att sitta eller ligga i lugn och ro och be att fÄ ta emot healingen jag sÀnde tidigara ikvÀll
â€ïž
Hej Skeppskatten Dina. Din katt gillar visst healingenergierna đ
đ
Hej Christina!
Okey okey dĂ„ gör jag det! Tack för att du nĂ€mnde det, visste inte att det fungerar sĂ„, dvs kunna ta emot i efterhand. â€ïž
#21 Hej igen Rosen05. Jag bad innan jag startade med healingen att de som vill ta emot senare skulle kunna göra sĂ„. SĂ„ det gĂ„r bra đ
Hej Christina igen!
Okey, dĂ„ förstĂ„r jag. JĂ€ttebra! đș
Pirrande hĂ€nder denna gĂ„ng! Inga varma fötter dock som alltid kommit förut! Tusen tack! đș
HĂ€r var det alldeles stilla, försökte 3 dagar i rad men varken sĂ„g eller mĂ€rkte nĂ„got. Tack, för det har nog kommit fram utan att jag mĂ€rkt nĂ„got.đ
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!
# 25 Hej Tarotstollan đ
Ibland kÀnner man av healingen och ibland inte. Det Àr sÄ olika vid olika tillfÀllen.
â€ïž