Healing iFokus

Healing

LĂ€st 659 ggr
Christina_46
1

Healing till er 30 oktober

Hejsan đŸ™‚ PĂ„ söndag 30 oktober kl 19.00 sĂ€nder jag healing med hjĂ€lp av min healingguide. Om det behövs sĂ„ kallar han in fler som hjĂ€lper till. Jag sĂ€nder i 15 minuter och för ert högsta bĂ€sta. Ni fĂ„r gĂ€rna skriva efterĂ„t hur det upplevdes. 

VÀlkommen att skriva upp er anmÀlan hÀr under

❀

Amandla
2

Ja tack â€ïž

[NeferNefer]
1

Tack, jĂ€ttegĂ€rna â€ïž

Skeppskatten Dina
2

JĂ€ttetacksam för healing. Min högerfot skulle behöva lite extra. Tack pĂ„ förhand! â€ïž

đŸ€— Elisabeth och Amira 🐈

Tarotstollan
2

Ja tack!

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!

Vixxen
2

Ja tack! Segdragen förkylning hĂ€r

Rosen05
2

Tack jĂ€ttegĂ€rna! Behöver mod, styrka och trygghet. đŸŒș

[NeferNefer]
1

Tack, jag blev sĂ„ avslappnad att jag höll pĂ„ att somna 
 đŸ˜Š

[NeferNefer]
1

Men, sÄÄÄ mĂ€rkligt! Jag var instĂ€lld pĂ„ healing igĂ„r kvĂ€ll och upplevde att jag fick det 
 har jag vandrat i tiden? đŸ˜‚

Christina_46
1

Hi hi 
 Du kanske fick healing Ă€ndĂ„ pĂ„ nĂ„got vis đŸ€Ș

Kram pĂ„ dig â€ïž

[NeferNefer]
1

Hahaha, ja, jag tror det, jag upptĂ€ckte att jag hade satt upp mig pĂ„ distanshealing pĂ„ ett annat stĂ€lle för igĂ„r đŸ€Ș

NĂ„ja, dĂ„ blir det tvĂ„ behagliga kvĂ€llar i rad đŸ€—❀

klotterplank
1

jag vill gÀrna ta del av healingen!

Brittis.lindgren@gmail.com
2

Ja tack, vĂ€ldigt gĂ€rna đŸŒčâ˜ș

Christina_46
1

DĂ„ sĂ€tter jag igĂ„ng alldeles strax đŸ™‚

Christina_46
1

SĂ„dĂ€r. DĂ„ har jag sĂ€nt klart. Det blev en lugn och harmonisk healing med pirrande hĂ€nder đŸ™‚❀

Rosen05
1

Tack för healingstunden Christina! Dock hann jag inte lÀgga mig ned i sÀngen, varit igÄng med sen middag osv, det som kommit fram har kommit fram, antar jag.

Kram❀

Christina_46
2

Hej Rosen05 . Healingen gĂ„r fram Ă€ndĂ„. Men du missar förstĂ„s den sköna avkopplingen om du Ă€r i farten đŸ™‚

Skeppskatten Dina
1

**Hej Christina!

Tack sĂ„ mycket för en avkopplande healing. Min katt lade sig pĂ„ mig direkt den hĂ€r gĂ„ngen ocksĂ„. **đŸ€— â€ïž đŸŒș

đŸ€— Elisabeth och Amira 🐈

Christina_46
2

Hej igen Rosen05
 Om du vill sĂ„ kan du ta emot healingen senare igen
 Det Ă€r bara att sitta eller ligga i lugn och ro och be att fĂ„ ta emot healingen jag sĂ€nde tidigara ikvĂ€ll 

❀

Christina_46
1

Hej Skeppskatten Dina. Din katt gillar visst healingenergierna đŸ™‚

Rosen05
1

👍

Rosen05
1

Hej Christina!

Okey okey dĂ„ gör jag det! Tack för att du nĂ€mnde det, visste inte att det fungerar sĂ„, dvs kunna ta emot i efterhand. ❀

Christina_46
1

#21 Hej igen Rosen05. Jag bad innan jag startade med healingen att de som vill ta emot senare skulle kunna göra sĂ„. SĂ„ det gĂ„r bra đŸ™‚

Rosen05
2

Hej Christina igen!

Okey, dĂ„ förstĂ„r jag. JĂ€ttebra! đŸŒș

Vixxen
2

Pirrande hĂ€nder denna gĂ„ng! Inga varma fötter dock som alltid kommit förut! Tusen tack! đŸŒș

Tarotstollan
0

HĂ€r var det alldeles stilla, försökte 3 dagar i rad men varken sĂ„g eller mĂ€rkte nĂ„got. Tack, för det har nog kommit fram utan att jag mĂ€rkt nĂ„got.😉

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!

Christina_46
0

# 25 Hej Tarotstollan đŸ™‚

Ibland kĂ€nner man av healingen och ibland inte. Det Ă€r sĂ„ olika vid olika tillfĂ€llen. 

❀