Healing iFokus

Healing

LĂ€st 559 ggr
Christina_46
2

Healing till er 16 Oktober

Hejsan đŸ™‚

PÄ söndag den 16 Oktober kl 19.00 sÀnder jag reiki och Ànglahealing till er som vill ta emot. Jag sÀnder i 15 minuter. Det gÄr bra att ta emot senare om ni hellre vill det. VÀlkommen att anmÀla er hÀr nedan.

❀

Skeppskatten Dina
2

JĂ€ttetacksam för behövlig healing! đŸ€— â€ïž

đŸ€— Elisabeth och Amira 🐈

[NeferNefer]
2

VĂ€ldigt gĂ€rna, tack snĂ€lla â€ïž

Tarotstollan
2

Ja tack!đŸ€—

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!

Amandla
3

Ja tack! â€ïž

Rosen05
2

Tack, tar gĂ€rna emot!đŸŒș

siberlina
2

Jag behöver lite healing till min handled som harblivit skadad i en bilkrash

brittis007
2

Tack gĂ€rna, och jag laddar ner det senare ikvĂ€ll. Tack đŸŒș

fossingen
2

#8 Tar tacksamt emot det senare mot natten :)

Christina_46
2

Nu stoppar jag . SĂ„ inga fler anmĂ€lningar. TĂ€nkte sĂ€tta mig i lugn och ro en stund innan jag börjar sĂ€nda. Vi hörs efterĂ„t đŸ™‚

Christina_46
2

DĂ„ var det fĂ€rdigsĂ€nt för ikvĂ€ll đŸ™‚ Hoppas ni fick en avkopplande stund. Jag vill bara berĂ€tta att jag alltid ber om Ă€nglabeskydd till alla innan jag sĂ€nder, och ikvĂ€ll bad jag Ă€ven om att ni ska vara jordade nĂ€r ni tar emot. 

Annars sĂ„ var det en lugn och fin sĂ€ndning. 

❀

Rosen05
2

Hej Christina!

Den hĂ€r gĂ„ngen kĂ€nde jag av mycket stickningar/pirr i hĂ€nderna o underarmarna i omgĂ„ngar! KĂ€nner mig lugn! Tack! ❀

Vad betyder/menas som  nr 7 skrivit : "Jag laddar ned det senare" ?

Hur vet jag att det kommer healing till mig ?

Kram đŸŒș

Skeppskatten Dina
2

**Hej Christina!

Tack sĂ„ jĂ€ttemycket för en hĂ€rlig healing! đŸ€— â€ïž
NĂ€r det hade gĂ„tt ungefĂ€r en minut sĂ„ lade min katt sig pĂ„ mig. Hon Ă€r ingen knĂ€katt. DĂ€r lĂ„g hon under resterande healing. đŸ±
Jag kÀnde rysningar pÄ min vÀnstra sida. SÄg bÄde ett lila hjÀrta och ett lila öga.
KÀnner mig lite "ruggig" nu efterÄt.
Kramar **🙂

đŸ€— Elisabeth och Amira 🐈

Christina_46
2

#11 Hej Rosen05 đŸ™‚

Det 7 menar Àr att hon nÀr hon sjÀlv kÀnner att hon vill ta emot lÀgger eller sÀtter sig ner och bara tÀnker att hon tar emot reikin och healingen jag sÀnde nyss. Det gÄr bra att göra sÄ.

Du vet att du tagit emot om du kÀnner att du blivit avslappnad och lugn, precis som du skrivit. En del kÀnner av fysiska fenomen och en del ser olika saker och en del kÀnner ingenting. Men reikin och healingen gÄr dit den ska i alla fall.

I sÀllsynta fall sÄ gÄr reikin och healingen inte fram. DÄ Àr det oftast sÄ att egentligen sÄ vill klienten inte ta emot, av olika anledningar. Det var vad jag fick fram nÀr jag tog kontakt med min healingguide.

❀

Christina_46
1

#12 Å vilken hĂ€rlig stund du fick Skeppskatten Dina đŸ™‚

Rosen05
2

Hej igen Christina!

Jaha, okey intressant!  (Att man kan ta emot det efter du har sĂ€nt alltsĂ„..)

Vad bra att du förklarar för mig, hade jag ingen aning om!

Tack för en skön avslappning och sĂ€ndning! Är vĂ€ldigt glad för det!

KramđŸŒș☀

[NeferNefer]
1

Tack sĂ„ mycket, Christina. Jag kĂ€nde mig mycket lugn och avslappnad, och det sitter i Ă€n. Precis vad jag behöver đŸ€—❀

Christina_46
1

#16 HĂ€rligt NeferNefer đŸ€—

fossingen
2

#17 Jag berÀttar imorgon mina kÀnslor nÀr jag tar emot det till natten före sömn. Just nu kÀnner jag mig lugn, trygg och trött utan vÀrk. Superskönt :D

siberlina
1

Fick plötsligt vÀldigt ont igÄrkvÀlll ,men nu kÀnns det bÀttre

Christina_46
1

#19 Hej siberlina . Ja det kan bli sĂ„ att man tillfĂ€lligt fĂ„r mer ont i gamla skador. Men sen tonar det bort igen. Jag bad om att du skulle fĂ„ smĂ€rtlindring i din onda handled. Men det hjĂ€lpte visst inte riktigt
 Hoppas det onda slĂ€pper helt sĂ„ smĂ„ningom. Kram â€ïž

Amandla
2

Tack Christina! â€ïžDet tog mig ett par timmar att sova, men sen sov jag bra.

Christina_46
1

Det lĂ„ter bra det Amandla đŸ™‚❀

fossingen
0

#22 Tack. :)
Vart inte som jag trodde riktigt, hehe. Somna och vaknade om och om igen och hade feberdrömmar. KrÀmpor och feber som höjdes mer och mer. Sitter med en trolig förkylning och kÀnner mig trött och omtucknad vart och varannat . Men det visserligen inte av healingen, utan har ju kÀnt av detta mildare dagar före.
:)

Christina_46
0

Oj dÄ fossingen. Hoppas att förkylningen inte blir lÄngvarig för dig. Ha det bÀst i alla fall.

❀

Tarotstollan
1

Jordade mig och fick till mig ljusblÄ himmel med vita bulliga moln, sen blev det grantoppar och höga husfasader. Har inte den blekaste aning om vad det betyder.

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!

siberlina
2

Jo christina,jag tycker nÄgot har hÀnt med handen,vÀrken har nÀstan gÄtt över

Christina_46
2

#25 Vad skönt att du inte blev sĂ„dĂ€r flygig igen Tarotstollan. Det var nog jordningen som gjorde susen đŸ€Ș

#26 Hej siberlina. Vad hĂ€rligt att vĂ€rken nĂ€stan gĂ„tt över. Du fĂ„r höra av dig om du behöver mer healing hĂ€r framöver. Annars sĂ„ sĂ€nder jag varje söndag kl 19, om du hellre vill vara med dĂ€r đŸ™‚

siberlina
1

Ja jag hör av mig isÄfalll