Healing iFokus

Healing

LĂ€st 582 ggr
Christina_46
2

Healing till er 9 Oktober

Hej đŸ™‚ 

PĂ„ söndag 9 oktober kl 19.00 sĂ€nder jag Meridian Flush Healing till er. Klicka pĂ„ det understrukna, sĂ„ fĂ„r ni mer info. Jag sĂ€nder i 15 minuter. Jag gĂ„r för tillfĂ€llet en kurs för att lĂ€ra mig den healingen. SĂ„ ni fĂ„r gĂ€rna skriva feedback efter att ni tagit emot, det kan vara att det pirrar i kroppen, vĂ€rmekĂ€nsla eller annat,  skriv Ă€ven om ni inte upplever sĂ„ mycket, sĂ„ blir jag tacksam för det.

Det gÄr bra att ta emot senare om ni vill det.

❀

Amandla
2

Ja tack â€ïž

[NeferNefer]
2

VĂ€ldigt gĂ€rna, tack sĂ„ mycket â€ïž

Vixxen
2

Behöver verkligen detta! TACK! đŸŒș

Tarotstollan
2

Det lĂ€t spĂ€nnande, sĂ„ det mĂ„ste jag ju testa!đŸ‘đŸ€—

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!

anwa
2

Tar tacksamt emot ❀

Skeppskatten Dina
1

**Hej Christina!

Kan jag ta emot det lite senare pÄ kvÀllen nÀr jag har kommit hem?
Tack sĂ„ mycket pĂ„ förhand i sĂ„ fall! **❀

đŸ€— Elisabeth och Amira 🐈

Rosen05
2

Hej Christina!

Det hĂ€r vill jag gĂ€rna prova, sĂ„ jag Ă€r med❀

[rumelle]
2

Tar tacksamt emot! đŸŒș

Christina_46
2

Hej Skeppskatten Dina đŸ™‚ Ja det gĂ„r bra att ta emot senare

klotterplank
0

jag kanske borde ta detta i en egen trÄd, men jag har en frÄga. jag Àr ny till detta med healing men tycker det Àr vÀldigt intressant, jag undrar hur jag ska göra för att kunna ta emot healing av dig ikvÀll? liksom pÄ vilket sÀtt jag ska förbereda mig sÄ healingen lÀttare nÄr fram för jag vill gÀrna vara med ikvÀll! :)

brittis007
0

Tack gÀrna om jag fÄr vara med

Christina_46
0

# 10 Hej klotterplank 

Du bara sitter eller ligger i lugn och ro och tar emot. Vissa vill meditera eller annat innan. Det gör du som du vill med.

Kram đŸ™‚

Christina_46
0

Nu stĂ€nger jag trĂ„den, sĂ„ inga fler anmĂ€lningar nu. SĂ„ hörs vi efterĂ„t igen đŸ™‚

Christina_46
0

DĂ„ var det fĂ€rdigsĂ€nt đŸ™‚ HĂ€r kĂ€ndes det riktigt pirrande i hĂ€nderna, och emellanĂ„t sĂ„g jag hur energierna flödade ut frĂ„n mina hĂ€nder till er.

Det ska bli spĂ€nnande att höra om ni ocksĂ„ har upplevt nĂ„got. 

❀

anwa
1

Det började med pirrande i benen men resten av kroppen var helt lugn. Plötsligt, frĂ„n ingen stans, började min mage bullra, mullra, knorra & verkligen stökade jĂ€tte kraftigt. Det pĂ„gick ca. 5 min sen blev det hel lugnt igen. JĂ€tte mĂ€rklig kĂ€nsla. Nu Ă€r allt lugnt & fridfullt igen & jag kĂ€nner mig vĂ€ldigt behaglig. TACK snĂ€lla, för att du delar med dig av din förmĂ„ga!!! đŸŒ»â€ïž

Christina_46
0

Tack snĂ€lla anwa för att du ger feedback
 Hoppas du inte fĂ„r sĂ„ kraftiga utrensningar
  Kram <3

Vixxen
1

KÀnde inget under sjÀlva tiden, men nu efterÄt tickar det i hela kroppen!

Tack för healingen! đŸŒș

anwa
1

Ingen fara Christina_46 Skulle det bli kraftig utrensning sĂ„ Ă€r det vĂ€l sĂ„ att det ska rensas ut 😂 Men som sagt, just nu kĂ€nner jag mig bara glad & behaglig 😀👍

Christina_46
0

#17 tack sĂ„ mycket VoxBauers för Ă„terkopplingen. Ja du kan kĂ€nna av kroppen ett tag nu efterĂ„t. Meridian Flush jobbar i kroppen i ca 5 dagar efter behandlingen. SĂ„ den ska inte tas oftare
 Kram â€ïž

#18 Det var en bra instĂ€llning till det hela anwa 
 Kram â€ïž

Rosen05
1

Tack Christina för healingstunden! KĂ€nde lite pirr i höger fots tĂ„r och lite magknip. (Magknipet vet jag inte om det hade Ă„ göra med att jag Ă€tit mycket mat före den hĂ€r stunde..?)  Nu kĂ€nner jag mig lugn inombords! Intressant med denna sorts healing tycker jag!

Kram đŸŒș❀

Christina_46
1

#20 Ja det Ă€r en intressant healingform.. Den kommer bĂ„de jag och andra att fĂ„ nytta av nu och i framtiden 
. Kram â€ïž

Skeppskatten Dina
0

Hej Christina!

Tack sĂ„ mycket! â€ïžđŸŒ›**
Jag blev varm efter en liten stund och det pirrade i vÀnster sida.**

đŸ€— Elisabeth och Amira 🐈

brittis007
0

Jag upplevde att min mage levde om vÀldigt mycket. Sen sÄ slappnade mina lÄr av, speciellt det vÀnstra och kÀndes lÀtt och behagligt.

Jag var med för nĂ„gra söndagar sen och dĂ„ var jag sĂ„ trött att jag somnade ganska precis kl 19 och sov i mer Ă€n tvĂ„ timmar,  Ă€r man mottaglig Ă€ven om man somnar?

Tusen tack för healingen. đŸŒș

[NeferNefer]
0

Hej Christina. Jag satt i sÀllskap med andra personer under healingen. Jag lyckades glömma bort tiden, konstigt nog, men det var nog bra för dÄ vet jag att jag kÀnde det jag kÀnde och inte letade efter tecken pÄ healingen.

Det började med sug i magtrakten och lĂ€tt illamĂ„ende, men det gick snart över och jag blev bara helt lugn och tillfreds med allt i stort. En mycket behaglig kĂ€nsla, som jag nu efterĂ„t tolkar som att mina energier balanserades. 

Tack sĂ„ jĂ€ttemycket đŸŒș❀

Christina_46
1

#22 tack sĂ„ mycket Skeppskatten för din respons â€ïž

#23 Tack brittis â€ïž Vad jag spontant kĂ€nner sĂ„ Ă€r man lika mottaglig vare sig man Ă€r vaken eller sover. Men man gĂ„r ju miste om en del upplevelser om man soverđŸ€Ș

#24 Tack snĂ€lla Nefer Nefer för din feedback â€ïž

Amandla
2

Jag upplevde healingen som blĂ„ böljande former omkring mig, sov riktigt bra under natten men vaknade med huvudvĂ€rk. 

Tack! đŸŒș

[rumelle]
2

Tack sÄ mycket! Jag sov bÀttre inatt Àn jag brukar göra.

Christina_46
1

#26 Tack snĂ€lla Amandla för Ă„terkopplingen â€ïž

#27 Tack fina rumelle för ditt svar â€ïž

Tarotstollan
0

Kan man fĂ„ för mycket healing?đŸ€”
Jag tycker att det blir sÄ konstigt nÀr jag laddar ner, mönster och fÀrger Àr ok men nÀr det blir mer börjar jag fundera vad det Àr frÄgan om.
Lyckades ladda ner det i gÄr natt, började med att jag var i ett kritvitt rum och allt var kritvitt, möbler, vÀggar ja allt. Plötsligt kÀnner jag mig som en heliumballong som studsar runt mellan vÀggar, golv och tak.
Jag ser kritvita mĂ€nniskor som försöker prata, ropa pĂ„ mig, jag ser att deras munnar rör sig men jag hör ingenting. Plötsligt börjar jag studsa runt fortare och dessa mĂ€nniskor försöker fĂ„nga mig men jag lyckas ta mig ur rummet och det sista jag ser Ă€r att dessa mĂ€nniskor försöker ropa och strĂ€cker sig efter mig  och fĂ„ mig tillbaka in i rummet.

LÄg lÀnge och funderade pÄ vad detta kunde betyda!

Christina_46
1

Hmm
 Det lĂ„ter som att du behöver jorda dig Tarotstollan. Sen kanske du Ă€r lite medial ocksĂ„, men det kan jag inte bedöma riktigt. Jag brukar ibland be mina guider om att jorda mig. Men du kan ju Ă€ven tĂ€nka att du har rötter som vĂ€xer ner i jorden frĂ„n dina fötter. Det kan hjĂ€lpa. Det lĂ„ter ju inte sĂ„ trevligt att fara runt sĂ„dĂ€r. Hoppas du fĂ„r ordning pĂ„ det hela.

Vad jag har lÀrt mig sÄ kan man inte fÄ för mycket healing. Men Meridian Flush ska man inte ta oftare Àn tidigast var 5:e dag, eftersom det kan ge för mycket utrensningar.

Kram â€ïž

Tarotstollan
1

Tack för svar Christina. Om jag Ă€r medial sĂ„ Ă€r det inget som jag kĂ€nner av. Folk som begriper sĂ„dant hĂ€r sĂ€ger att jag Ă€r vidöppen men att jag Ă€r sĂ„ blockerad att jag inget mĂ€rker.đŸ€”
FÄr ta att jorda mig nÀsta gÄng innan jag tar emot healing och se om det hjÀlper.

Christina_46
1

Ja prova att jorda dig innan.. Och gÀrna efterÄt ocksÄ. Det borde hjÀlpa

❀