Healing iFokus

Healing

LĂ€st 616 ggr
Christina_46
2

Healing till er 2 oktober

Hej đŸ™‚

Den 2 oktober kl 19.00 sÀnder jag reiki och Ànglahealing till er som vill ta emot. Jag sÀnder i 15 minuter och för ert högsta bÀsta.

VÀlkommen att anmÀla er hÀr nedan

❀

Sagolikt
0

Det hade varit spÀnnande att prova, men jag hittar ingen information. Vad förvÀntas av en? Hur gör man?

Christina_46
1

Det stĂ„r en hel del om reiki under Healingmetoder . Klicka hĂ€r pĂ„ ordet Healingmetoder. Sen klickar du pĂ„ reiki sĂ„ kan du lĂ€sa dĂ€r
.  NĂ€r det gĂ€ller Ă€nglahealing sĂ„ fungerar den pĂ„ samma sĂ€tt som reikin, i alla fall för mig.. Jag kĂ€nner att reikin blir förstĂ€rkt av Ă€nglahealingen, dĂ€rför sĂ€nder jag dem samtidigt. Vad man ska veta Ă€r att all healing kan ge s.k. utrensningar. LĂ€s gĂ€rna vad hĂ€nder efter healingen sĂ„ fĂ„r du veta mer.

NĂ€r man tar emot healing sĂ„ Ă€r det bra om man kan sitta eller ligga i lugn och ro och bara ta emot. 

❀

Tarotstollan
2

Ja tack!👍

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!

[NeferNefer]
2

Tack, vĂ€ldigt gĂ€rna đŸŒș❀

Skeppskatten Dina
3

Vore jĂ€ttetacksamt! â€ïž

đŸ€— Elisabeth och Amira 🐈

Sagolikt
1

#2. Tack för informationen. Jag provar gÀrna.

Amandla
1

Ja tack â€ïž

Rosen05
1

Ja tack, tar gĂ€rna emot ☀

Rosen05đŸŒș

Christina_46
1

Nu stĂ€nger jag för ytterligare anmĂ€lningar
. Hoppas ni fĂ„r en skön och avkopplande stund.

🙂

Christina_46
2

SĂ„dĂ€r, dĂ„ var det fĂ€rdigsĂ€nt för ikvĂ€ll. 

❀

[NeferNefer]
1

Tack đŸŒș

Rosen05
1

Tack för healingstunden❀

Skeppskatten Dina
1

Tack sĂ„ jĂ€ttemycket! â€ïž â€ïž â€ïž

đŸ€— Elisabeth och Amira 🐈

Amandla
1

Tack! đŸŒș

Sagolikt
1

Tack.

Tarotstollan
1

Har försökt i 3 nÀtter nu att ladda ner och det enda jag sett har varit lite grÄ dimma. Antar att det kanske inte blir mer Àn sÄ denna gÄngen.
Kan ju ocksĂ„ bero pĂ„ att jag fick en kraftig healing pĂ„ mĂ€ssan i söndags eftermiddag.đŸ€” Tack skall du ha för healingen.đŸ€—

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!