Healing iFokus

Healing

LĂ€st 669 ggr
Christina_46
1

Healing till er 7 aug.

Hej đŸ™‚

PÄ söndag 7 augusti kl. 19.00 sÀnder jag reiki och Ànglahealing till dem som vill ta emot. Jag ber att reikin och healingen ska gÄ till er för ert högsta bÀsta.

VÀlkommen att skriva upp er anmÀlan i trÄden

❀

[NeferNefer]
2

Åh, vad snĂ€ll du Ă€r â€ïžTack, jĂ€ttejĂ€ttegĂ€rna đŸŒș

Amandla
2

Ja tack! â€ïž

Tarotstollan
2

Ja tack, för senare ned tankning som vanligt!đŸ˜‰đŸ€—

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!

Vixxen
3

Perfekt! TACK!

brittis007
2

Hej

Blir vĂ€ldigt gĂ€rna med om jag kan göra som Tarotstollan och prova tanka ner det senare under kvĂ€llen.  Tack!

Anonymos
2

Jag vill gÀrna ta emot det! Tack sÄ jÀttemycket <3

/Anonymos

Christina_46
2

Hej brittis

Ja det gĂ„r bra att ta emot senare om du vill. Jag ber om att de som vill ta emot senare ska kunna göra sĂ„ đŸ™‚

Christina_46
1

Nu stĂ€nger jag trĂ„den, sĂ„ jag hinner förbereda mig lite. Vi hörs efterĂ„t 

❀

Christina_46
1

Idag var det riktigt pirrande under healingen och reikin. BĂ„de i hĂ€nderna och i hĂ„rbotten. HĂ€rligt đŸ™‚❀

[NeferNefer]
2

Tack sĂ„ jĂ€ttemycket. Jag kĂ€nner mig gladare till sinnes đŸ˜ƒ

Vixxen
2

Tack! Behövde verkligen detta!

Vixxen
2

Tack! Behövde verkligen detta!

brittis007
2

Var kanske med redan 19-tiden, kĂ€nde mig sĂ„ pigg dĂ„.  La mig i alla fall till ro sent pĂ„ kvĂ€llen men hann inte ligga lĂ€nge förrĂ€n hunden ville ut, och nĂ€r jag kom in igen sĂ„ mĂ„ste jag ha somnat nĂ€stan genast. KĂ€nner att jag fĂ„tt mycket sömn inatt som jag behövde. Tack för att du gör detta. đŸŒș

Amandla
2

Tack Christina! â€ïž

Tarotstollan
1

Har glömt att tanka ner min healing men antar att "bubblan" ligger och svĂ€var nĂ„gonstans och vĂ€ntar pĂ„ mig och mitt dĂ„liga komihĂ„g!😉

Christina_46
0

Hej Tarotstollan. Du kan ju prova att tanka ner healingen sĂ„ hĂ€r i efterhand. Det borde vara lika starkt som nĂ€r jag sĂ€nde. đŸ™‚

Tarotstollan
1

JodĂ„, nog funkade det alltid!😃 Jag har badat och simmat i knall lila och mörka röda bubblor i natt, efter det övergick det i dimgrĂ„blĂ„ bubblor och efter det ett jĂ€ttestarkt vitt ljus. Hade det varit "normalt" solljus sĂ„ hade jag blivit blind, det strĂ„lade och pulserade lĂ€nge.

Är det bara jag som upplever fĂ€rger vid healing av alla slag?
Vet att jag Àr talblockerad men fÀrger kan jag se och uppleva.
Hur Ă€r det med er som ger healing och reiki, upplever ni fĂ€rger eller kĂ€nner ni bara  vĂ€rme, köld, smĂ€rta, glĂ€dje eller vad?

Christina_46
0

Å vad hĂ€rligt đŸ˜ƒ 

Det Ă€r vĂ€ldigt olika hur olika personer upplever vid reiki och healing. En del upplever fĂ€rger och olika former som du gjorde nu sist, och andra vĂ€rme, kyla, glĂ€dje mm. 

SjÀlv upplever jag nÀr jag sÀnder (om det Àr riktigt starkt) att det blir ett jÀttestarkt tryck uppifrÄn och ner genom hela mig. Jag kan ocksÄ kÀnna mig riktigt yr, dÄ Àr det ocksÄ riktigt starkt. Och vissa gÄnger sÄ blir jag aldeles pirrig, bÄde i kroppen, i hÄrbotten och i hÀnderna.

Ja just ja.. Ibland ser jag en pyramid sĂ€nka sig ner över mina hĂ€nder och jag ser regnbĂ„gens alla fĂ€rger strĂ„la ut genom den
 Mina guider sĂ€ger att pyramiden gör att healingen förstĂ€rks.

Tarotstollan
1

Tack för att du berĂ€ttade hur du upplever det.👍