SĂ€nda healing
Hejsan đ
Jag skulle gÀrna vilja att fler ville sÀnda reiki och healing hÀr pÄ Healing iFokus. Det skulle vara jÀtteroligt.
Ni Àr vÀlkomna att sÀnda, bara det passar gruppens regler.
Reglerna finns under Aktuellt just nu - skrivregler
â€ïž
Jag sĂ€nder gĂ€rna grupphealing nĂ„gon gĂ„ng, om det Ă€r okej. Ă terkommer i sĂ„ fall med tid đ
Det Ă€r jĂ€tteokej đ
Vad roligt â€ïž
Bra! DĂ„ gör jag en trĂ„d nĂ€r det Ă€r lĂ€mpligt för mig, fĂ„ se om jag fĂ„r nĂ„gra intresserade đ
đ
Rekihealing finns det nÄn bra förklaring pÄ den och andra typer av healing. NÀr jag sÀnder healing koncentrerar jag tankarna pÄ personen/djuret och sen BBC kÀnner jag av vÄrt helingen ska gÄ . Orkar inte skriva lÄnga texter med mobilen .
Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis,
**_
Hej powerofthebass
LÀs gÀrna artikeln Healingmetoder som finns pÄ startsidan pÄ Healing iFokus. DÀr stÄr det beskrivet en hel del om olika Healingmetoder. Googla gÀrna ocksÄ sÄ fÄr du svar
đ
Det vore skönt om jag kunde erbjuda healing och folk skrev upp sig utan att jag behöver kĂ€nna mig ifrĂ„gasatt och som att jag mĂ„ste förklara allt i minsta detalj. Det hĂ€r Ă€r första gĂ„ngen jag erbjuder grupphealing pĂ„ en öppen sajt, annars gör jag det bara pĂ„ dolda sajter, och jag börjar undra om det var en sĂ„ bra idĂ©, det hĂ€r försöket ⊠đ
För sanningen Àr ju den att jag erbjuder en sak, jag tvingar ingen att ta emot nÄgot. Om folk misstror mig, sÄ behöver de helt enkelt inte sÀtta upp sig i trÄden.
SÄ jag mÄste tyvÀrr Àndra mig. Jag orkar inte med nÄgot tjafs. Jag har tillrÀckligt att tÀnka pÄ ÀndÄ.
Ă vad synd. Ja du mĂ„ste göra som du sjĂ€lv kĂ€nner för đ
Hoppas du kommer att Àndra dig lÀngre fram.
Kram â€ïž
Tack. SĂ„g du PM:et frĂ„n mig? Kram â€ïž
Ja jag sÄg ditt pm och har tagit bort trÄden nu.
Kram och ha det bĂ€st â€ïž
Jag beklagar det du utsattes för, Nefer. Har lÀst den borttagna trÄden nu och eftersom det var ett direkt regelbrott i den sÄ kommer den inte att Äterpubliceras, den som undrar fÄr gÀrna lÀsa vÄra Skrivregler. DÀr stÄr bland annat "Nolltolerans rÄder mot all slags fördomsfullhet och skepticism." GÄr man in pÄ en sajt och vill delta sÄ förutsÀtts man ju ha lÀst reglerna! (Det var alltsÄ inte Nefer som bröt mot reglerna, det var en annan person)
Hoppas innerligt att du snart kĂ€nner dig mogen att erbjuda din healing hĂ€r igen, för du Ă€r duktig! â€ïž
Tack, snĂ€lla Amandla â€ïžVi fĂ„r se đ
#7,
NeferNefer,
hÀrligt att du vÀljer att dela med dig av den förstÄelse du har av vad verklighet Àr. Synd att vissa sjÀlar inte förstÄr innebörden av att alla mÀnniskor Àr olika och dÀrför har rÀtt att tolka och förstÄ hur den egna verkligheten fungerar. Utan att dom behöver tala om för dig att du ska leva ditt liv efter hur dom tolkar och uppfattar det dom i sin tur definierar som deras verklighet.
Det hÀr Àr sÄ det ser ut just nu pÄ planeten. Vi utvecklas alla i vÄrt eget rÀtta tempo och dÀr en nÄtt lite lÀngre har en annan Ànnu inte kommit. Vilket inte betyder att den som kommit lite lÀngre har mer rÀtt Àn den som kommit kortare. Det betyder bara att det finns mer att lÀra innan man nÄr dit.
En person som saknar sjÀlvkÀnnedom tror dÀrför att den sanningen personen befinner sig i Àr likstÀlld med den sanning Àven andra personer befinner sig i och dÀrför upplever som den ultimata sanningen. LÄt dÀrför personer som möter dig och uppvisar dessa egenskaper vara kvar i sin egen egoistiskt centralfokuserade sanning dÀr personen Àven har behovet av att döma andra mÀnniskor eftersom det ger personen nÀring att fortsÀtta i samma fotsteg Àven framöver. En dag kommer personen att inse att det Àr sÄhÀr det faktiskt fungerar. Och vÀl dÀr kan personen ta ett nytt beslut hur den framöver vÀljer att leva sitt liv. LÀgg dÀrför aldrig en annan mÀnniskas definition av vad sanning Àr som en slöja över dig sjÀlv.
Hoppas detta kan hjÀlpa dig att lÄta andra mer begrÀnsade mÀnniskors sanningar rinna av dig som vattnet rinner av en gÄs framöver =)
Tack, snĂ€lla du, för dina kloka ord đ