Healing till er 31 juli
Hej pĂ„ er đ
I morgon 31 juli kl. 19.00 sÀnder jag silvervioletta flamman till er som vill ha. Jag sÀnder i ca 15 minuter.
Korsett har skrivit en del om flamman i en artikel pÄ Healing i Fokus förstasida. Klicka dÀr pÄ silvervioletta flamman och lÀs gÀrna.
VÀlkomna att skriva upp er anmÀlan hÀr nedanför
Kram â€ïž

Jag vill gÀrna ha,har nÄgot fel i huvvet,gör ont
Oj dÄ. Har du sökt lÀkare för det? Annars kanske du skulle göra det. Jag skickar gÀrna healing till dig ÀndÄ som jag skrivit ovan.
Kram đ
Jag anmÀler mig för ned tankning senare, som vanligt!
Tack pĂ„ förhand.â€ïž
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!
Ja tack â€ïž
Tack, vĂ€ldigt gĂ€rna, det kommer extremt lĂ€gligt â€ïž
Oerhört tacksam!
Nu stĂ€nger jag trĂ„den, sĂ„ jag hinner förbereda mig lite. Ha det sĂ„ gott â€ïž
Hej igen. Jag sÄg hÀrliga violetta flammor omsluta era namn som jag skrivit upp pÄ ett papper. SÄ flamman har gjort sitt nu.
đâ€ïž
Tack â€ïž
Attans att jag missade detta.. Hade sÄ behövt det!
/Anonymos
Tusen tack!
HÀr lÀnk: http://healing.ifokus.se/articles/4d715966b9cb46222106aefc-den-violetta-flamman
Tack VoxBauers för att du lade in lĂ€nken đ
Tack! đș
Behövs verkligen. Slutkörd efter tvÄ hektiska dagar pÄ jobbet. Allt kÀnns skit, funderar pÄ att sÀgaupp mig. MÄr rentav piss nu.
Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis,
**_

Ttack sÄ jÀtte mycket,nÄgot hÀnde ,svÄrt att förklara vad ,men nu kÀnner jag mig super pigg
Ă vad bra siberlina đ
Hej powerofthebass
Jag kan skicka sol och mÄnljushealing till dig kl. 19.00 nu i kvÀll. Passar inte tiden sÄ kan du koppla upp dig senare pÄ healingen.
Hör gÀrna av dig om du vill ta emot.
Kram
Tack gÄr bra. Ska sitta i lungn och ro vid en sjö
**_
Vad bra. Det lÄter hÀrligt. DÄ skickar jag som jag skrivit hÀr ovan
â€ïž
Nu har jag sÀnt klart.
â€ïž
I gÄr varken jag kÀnde eller mÀrkte av healingen men jag somnade rÀtt snabbt sÄ den kanske kom nÀr jag sov.
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!
Tack. KÀnner mig nu utvilad och livsglÀdje ljus Àr starkare . Tack och stor kram
**_