Healing iFokus

Healing

LĂ€st 665 ggr
Christina_46
3

Healing till er 24 juli

Hej đŸ™‚

PÄ söndag 24 juli kl. 19.00 sÀnder jag reiki och Ànglahealing till dem som vill ta emot. Jag sÀnder i 15 minuter ungefÀr.

VÀlkomna att skriva upp er i trÄden hÀr under.

❀

[NeferNefer]
3

Tack, oĂ€ndligt gĂ€rna! đŸŒș

Vixxen
3

Uppskattar detta mycket! â€ïž

Amandla
2

Ja tack! â€ïž

fuengirolaa
2

Ja, tack gĂ€rna!❀

The_pearl
2

Jatack, jag tar gÀrna emot lite healing! :)

Tarotstollan
2

Jag tar gĂ€rna emot för senare ned tankning.đŸ€—

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!

andres
2

Jag tar jÀtte gÀrna emot. KÀnner att jag kan behöva det nu. Kram och tack..

braaanji
2

Ja tack gĂ€rna ⚘

Christina_46
1

Nu stĂ€nger jag trĂ„den för idag för att det Ă„skar hĂ€r.. Ha en skön healingstund
 Jag hör av mig nĂ€r Ă„skan gĂ„tt över igen.

❀

Fjaeril77
0

Hej, Vet ej om jag kommer med ikvÀll. Har problem m sajten att nya lösenordet inte gick igenom. Tog 15 min. Fjaeril77

[NeferNefer]
3

Jag vill tacka redan nu. Det hĂ€r var det tydligaste jag har kĂ€nt pĂ„ lĂ€nge vad gĂ€ller distanshealing, speciellt över hjĂ€rtomrĂ„det. Det var som att bli insvept i en tung, vĂ€nlig, helande mjuk filt, ungefĂ€r. Fantastisk kĂ€nsla. đŸŒș❀

Vixxen
2

Tack! â€ïž

Christina_46
2

Ja, healingen och reikin kÀndes riktigt stark ikvÀll. Jag blev aldeles susig i huvudet under sÀndningen.

Jag blev ocksÄ aldeles tjock i halsen till och frÄn. Vet inte om jag kÀnde av det ifrÄn nÄgon av er?

Kram â€ïž

signemo
2

Tack snÀlla

Var rÀdda om varandra

Christina_46
1

Hej Signemo. Jag har inte sett att du anmÀlt dig till reikin och healingen. Om du vill sÄ kan jag skicka silvervioletta flamman till dig kl. 21 istÀllet. Jag ska sÀnda till nÄgra andra vid den tiden, sÄ du fÄr gÀrna haka pÄ dÄ. Skriv gÀrna och sÀg till ifall du vill vara med dÄ.

❀

signemo
1

Hej.  GĂ€rna. Vad snĂ€ll Du Ă€r.  ❀

Var rÀdda om varandra

Christina_46
1

DĂ„ skickar jag vid kl 21. SĂ€ndningen hĂ„ller pĂ„ i 15 minuter â€ïž

braaanji
2

Tusen tack för healingen ja kĂ€nde massa glĂ€dje ❀

Christina_46
1

# 18

Vad hĂ€rligt braaanji đŸ™‚❀

Christina_46
2

Hej igen signemo đŸ™‚

Nu har jag sĂ€nt klart din silvervioletta flamma. SĂ„g nĂ€stan hela tiden en stor fin violett flamma kring dig
 Hoppas du fick nytta av healingen â€ïž

Amandla
2

Tack Christina! â€ïž

signemo
2

Tack snĂ€lla. Min far ringde  precis vid 21. (  de skall flytta ) sĂ„ jag fick ro först 21.10.

Var sĂ„ gott att ta del av den  Silvervioletta flamman och finna en rogivande kĂ€nsla  trots att det Ă€r rörigt runt om med de gamla.

Att fÄ healing eller meditera Àr ro för sjÀlen .

Tack snÀlla för att du gav av din tid Kram

Var rÀdda om varandra

Tarotstollan
1

NĂ€r jag lade mig sĂ„ sa jag: "nu Ă€r jag redo för healingen",  dĂ„ jag legat en stund och blundat blev det vĂ€ldigt svart och plötsligt kom det flygande smĂ„ vita orber och dansade runt ett tag. Sen lĂ„g jag en stund i detta och sen somnade jag.
Hoppas att det var sÄ det skall vara, för jag brukar aldrig direkt kÀnna nÄgot nÀr jag fÄr healing.

Christina_46
0

Hej tarotstollan. Jag provade att kanalisera de helande Ànglarna. De sÀger att det var dem du sÄg. Om det kÀnns rÀtt för dig sÄ kan det mycket vÀl vara sÄ.

Tarotstollan
2

Vad hĂ€rligt det lĂ„ter med smĂ„ vita orb Ă€nglar!🙂 Det tackar jag för!❀

signemo
1

Tack igen. KĂ€nner att Din healing har gjort att jag  har haft en lugn runt mig  som betytt mycket för de senaste dagarnas    flyttbestyr med mor o far.

Var rÀdda om varandra