Healing iFokus

Healing

Etikettdjurkommunikation
Läst 637 ggr
Unikitty
0

Katt på vift

Hej alla! Nu kanske jag skriver i fel grupp men jag hannade här via google å hittade en liknande fråga just här inne så jag gör ett försök å ser om nån hör kan hjälpa mej. Min katt Svea är på vift. Inte borta så för jag har sett henne men hon kommer inte in. Hon är född vildkatt å hon har gått in förut men nu är hon helt "borta" Jag är bekymrad att jag inte fått fatt i henne å kan ta med henne hem. Kan någon här inne läsa av henne eller prata med henne? Vart är hon? Mår hon bra? Kommer hon in igen? Mvh orolig matte

Maria
0

Sök inne på Kattpolisen iFokus.

http://kattpolisen.ifokus.se/

/Maria

Unikitty
0

Jag tänkte mer på om någon kunde känna av henne medialt. ☺

Maria
0

Men i första hand så  vänder man väl sig till sökfunktioner på nätet. Man efterlyser katten via chipmärkning/tatuering och man sätter upp lappar i närområdet, pratar med grannar men det har du väl förmodligen redan gjort eftersom du tar till ett "sista halmstrå"

Hoppas hon kommer tillrätta.

/Maria

Amandla
2

#3 Det är helt okej att lägga in en önskan om hjälp att känna in katten här. Vi vet inte vad TS gjort för  att hitta katten.

Unikitty
2

Jag har såklart gjort det som står i min makt å pratat med folk i omgivningarna. Vi bor i en liten by mitt i skogen å hon är ju inte borta så för hon visar sej ibland. Men min önskan var att någon här kunde känna av henne. Hur hon mår å om hon är tänkt att låta mej få fatt i henne. Iomed att hon inte kommer hem å äter eller sover ens i värsta ovädret så måste hon ju vara nånstans. Såg ett inlägg här, visserligen från 2009 där en tjej efterlyste sin katt här i gruppen å då fick hon svar från mediala personer. Så jag hoppas jag åxå kan få det…