Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 997 ggr
Gurkguppy
1

sticker/vibrerar i händerna

Under senaste tiden har jag upptäckt att om mina händer berör varandra så börjar dom vibrera /sticka undrar om de är något "inom healing"?

Christina_46
0

Jag känner också att det sticker och det känns som energier mellan händerna när jag för dem emot varandra. Vet inte om det har med healing att göra. Men man kan ju känna sin egen energi på det sättet.

[Tre]
0

Det var som märkligt att det känns i händerna för det kan ha med energier att göra, jag hade förra sommaren både stickningar vibrationer och bortdomningar i fötterna. Det var jätte obehagligt det var så tungt att gå så jag fick tvinga mig att gå och på gräsmattan gick jag barfota och lät Gaia drar överflödig energi. Om det är fysiska skador så beror det oftast på stress i grund och botten. Visserligen kan det ju omvandlas till positiva energier om man nu inte vill ha bort det. Det är ju inte uteslutet att du har haft som medium och andra anhängare av andlighet talar om när det är någon upplösning på gång det kan ju gälla en blockering. Hoppas att du har fått svar på vad det kan vara.

Milena Harmoni
0

Absolut att det har med energiaktivering att göra…alltså healing. Din kropp behöver kanske berätta något för dig. När det sticker och bränner i händerna på mig när jag ger healingbehandlingar så är flödet som bäst faktiskt. Jag känner att du kanske inte ska "tänka" fram ett svar utan gå in i ditt hjärta och känna varför du har stickningar…hoppas du förstår vad jag menar! Healing är det absolut bästa som har hänt mig och jag har släppt så många jobbiga upplevelser som har varit förankrade i mina celler alltför länge. 💖