Min pappas födelsedag
Hejsan alla.. Jag sitter här nú och tänker mycket på min pappa. Han skulle fyllt 71 år idag. Det känns så otroligt konstigt att jag inte ska ringa till honom, eller att vi syskon inte ska bjuda honom på middag i dag som vi alltid gjort på hans födelsedag.. *Jag saknar honom så mycket*..
Till min älskade pappa:: Jag älskar dig och jag vet att du finns hos mig. Du besökte mig i förrgår.. och jag känner att du även kommer att finnas hos oss här ikväll, när jag och Oskar tänder ett ljus för dig !!
Tack för alla hjälp du gett mig från din dimenssion !!
Jag älskar dig .. Kram Din dotter MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Hej vännen.
Tänker på er!
Kram Erika

Kram Åsa

Skönt att du fått vila i frid Bo. Även om du var full av liv så var det ganska tufft på slutet.
Jag vet ju att han är med dig MariaJ så det gör sorgen lite lättare, det svåra är väl att inte kunna ringa eller ge den där kramen. Men han är med i en annan demension nu och kan kanske ge dig bättre råd där plus att han finns alltid hos dig utan några avstånd.
Kram Lisa
Jag tänker på er
Många stora kramar Kinna

Sänder en stor kram till dig Maria.

Tack snälla ni.. det värmer mig..
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
Jättefint och rörande. Vad skönt att du känner hans närvaro, tryggt i saknaden.
Kram/ Bigmama

Jag känner 2 personen som är födda den 25 oktober och båda dom är helt underbara vänner som ger av hela sitt hjärta till andra. Så jag är säker på att din pappa var sån också och att han gör det nu med, han kommer med all sin kärlek till både dig och andra som finns kvar på jorden.
Kramar!!!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus