Healing iFokus

Healing

Läst 626 ggr
Ribessa
0

Behov av healing...

Skulle det finnas någon snäll själ där ute som skulle kunna tänka sig sända lite healing till mig… Jag har känt mig så trasig på sistone med min endometrios och tankar hit och dit. Kram

Christina_46
0

Hej Ribessa

Jag kan sända reiki och änglahealing till dig kl. 21.30 nu i kväll. Vet inte om det hjälper mot endomitrios. Men det kanske kan få dig att må lite bättre

❤️

Christina_46
0

Hej igen Ribessa

Jag sände reiki och änglahealing till dig kl.21.30. Du kan ta emot dem när du själv vill. Det är enkelt. Bara be att få ta emot reikin och healingen som jag sände ikväll till dig, så går det fram.

❤️

Ribessa
1

Tusen tack Christina, så fint av dig! Vilken härlig känsla jag fick i kroppen då jag tog emot! <3

Christina_46
0

Varsågod 🙂Vad roligt att du kände av healingen

Ribessa
0

#4, Christina, det är inte så att du skulle orka och vilja skicka lite till åt mig? Det kändes så bra senast, och jag har faktiskt just genomgått en operation för endometriosen, så jag känner mig inte helt hundra. Kram på dig ❤️

Christina_46
0

Hej Ribessa

Jag kan skicka samma healing som förra gången, fast det får nog bli i morgon kväll kl 19 i så fall. Då ber jag att du ska kunna ta emot när du själv önskar det. 

Kram ❤️

Ribessa
0

#6 Tusen tack! ❤️❤️

Christina_46
0

Vassego 🙂