SVENSKVECKA, Arthur Findlay School
Hej!
Tänkte passa på att göra lite reklam för svenskveckan nästa år den 23-29 mars på Arthur Findlay School. Det är för er som vill utvecklas inom kommunikation, trans eller healing. Jag kan varmt rekommendera denna spiritistiska skola i england. Lärarna för veckan är Steven Upton, Stella Upton, Judith Seaman och Colin Bates.
Kurs, mat och logi (man bor på skolan) är inräknat i priset. Priset för veckan är i rundatal mellan 4800-5000:- beroende på valutakursen.
Missa inte detta tillfälle att komma med och träffa likasinnade!
Kursveckan riktar sig både för nybörjare och dom med mer erfarenhet.
Jag kommer att finnas med denna vecka då jag är koordinator för svenskveckan och tolk.
För mer information gå in på: www.arthurfindlaycollege.org src="http://overnaturligt.ifokus.se/Images/Buttons/linkArrow.png" alt="Länken öppnas i nytt fönster" /> eller på min hemsida: www.ljusstralen.se
src="http://overnaturligt.ifokus.se/Images/Buttons/linkArrow.png" alt="Länken öppnas i nytt fönster" />
Kram Erika

Åh.. Vad det lät intressant!!!
Om man är intresserad, hur snart måste man boka? När är sista datum för bokning?
Catarina
#1 Det finns väl inget sista datum men enligt lärarna så snart som möjligt pga. så man säkerställer att veckan blir av. Problemet är ju att många väntar med att boka upp sig och dom vill hela tiden se att ansökningar kommer in. Dessutom så blir ju bara flygbiljetterna dyrare och dyrare om man väntar för länge. Jag kan verkligen rekommendera både skolan i sig, kursen, lärarna och inte minst atmosfären runtomkring. Var beredd på att utvecklas då du åker dit! Det gör alla som är där i den miljön + att det är intesiv träning!
/Erika

Ohhh.. detta låter ju helt otroligt intressant. Skulle varit jätteskoj om man hade möjlighet att åka dit. Kanske man ska kolla upp:-)
Tack Erika_A för att du delade med dig av denna infon:-)
kram MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
#3 Hej Maria!
Ja, har du möjlighet tycker jag absolut du ska följa med ! Du kommer inte att ångra dig kan jag lova! 

Behövs det någon tidigare erfarenhet?
Catarina
#5 Nej, det behövs ej tidigare erfarenhet!

Oj, vad spännande detta lät :)