Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 841 ggr
signemo
0

Trött och hängig

Ibland blir man mest galen på sig själv. Idag vaknade jag trött och hängig redan från början.  Blir mest arg på sig själv. Är väl mina hormoner som spökar är ju runt de 50. Har Ni nått bra tips på hur jag skärper mig. Tack för att jag fick skriva av mig. Hoppas alla här får en fin dag. Kram

Var rädda om varandra

molly57
0

Här är det en till tant(snart) som också haft ett par jobbiga dagar.Men idag har det varit lite bättre.Visst är det skönt att "bara" få skriva av sig.Jag hoppas att din dag, blev lite bättre än vad den började.

Kram//molly

signemo
0

Tack snälla du. Jo jag brukar nog aldrig visa utåt. Vill inte vara en gnällspik. Det är väl därför det känns bättre när man skrivit av sig. Det är väl det att man fått ett visst förtroende för detta forument som gör att man skriver av sig. Det brukar inte vara så  länge heller. Kram på er alla.

Var rädda om varandra

LisaL
0

Det är väl det som kallas övergångsåldern?! Det kan också ha med vädret att göra då vi inte har haft en sådan sommar och fått det ljuset som vi så väl behöver. Känner själv av detta och behöver komma iväg lite och få ny energi.

Kram LisaL

signemo
0

Skrattande Jo visst är det säkert övergångsålder och väder. Som tur är är det inte så ofta jag är deppig. Sen gör vädret väldigt mycket. Idag skiner solen, jag är ledig.. Ha det så bra och tack för att du skrev.

Var rädda om varandra

Denna kommentar har tagits bort.
MariaJ
0

Jag har en sådan dag idag.Fundersam Jag har varit på topp i flera veckor, men imorse så vaknade jag också kände mig lite hängig och slut.. Hade förvisso lite ont i halsen, så jag har tagit det mycket lugnt idag. Jag pratade med en vän idag som lovade skicka lite reiki på distans till mig. Jag somnade sitande i stolen då jag kollade på ett natruprogram, sen lade jag mig i soffan med filt och kudde och somande…menjag  kände mig lite bättre när jag sen steg upp.

Kram på er alla //  MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

signemo
0

Hej Maria. Din kropp sa väl till att nu skall du nog varva ner lite. Du kan inte bara ta hand om andra. Nu skall du ta hand om Dig själv lite. Skickar en bukett fina blommor till Dig. De är i alla höstens färger. Lite svåra att upptäcka. Men blundar Du så ser dem dem nog.:-) Var rädd om Dig och ha en fin och skön helg.

Var rädda om varandra

MariaJ
0

Tack snälla SignemoKyss Dom är så vackra, och visst jag behöver samla ihop mig lite och fokusera lite på mig själv nu också. Har varit mycket omkring mig de sista veckorna, men när man brinner för något så ser man inte själv när det är dags att stanna upp. Det är då lätt att man kör på:-) Nu är det förmodligen en förskylning på G som jag måste ta hand om!!

Kram på dig och tack än en gång:-) // Ljus MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

nilla_2
0

PROVA NÅGON UTRENSNINGS KUR FRÅN HÄLSOKOST.ELLER ROSENROT  EL OMEGA 3.HOPPAS DU HITTAR NÅGOT SOM HJÄLPER.