Healing iFokus

Healing

Etikettdjurhealing
Läst 532 ggr
korseett
0

katthealning

Måste få berätta vad som hänt hos mig. Jag vet inte om det beror på slumpen eller om det var min healing. Ni får avgöra själva- jag hoppas ju givetvis på att det var healingen. Så här var det:

Min svärmors ena innekatt har efter flera besvärliga urinstenar opererat bort snoppen och kissar nu som en honkatt. Detta hände i somras och han har åkt in och ut från djursjukhuset hela tiden fram till nu. Han har inte sedan i somras druckit vatten själv som hon har sett, hon har järnkoll, och fått gett honom vatten med spruta. Nu under helgen har han varit riktigt hängig och låg mest under soffan. På måndagen, när han forfarande var likadan, sa jag till henne att jag kan ju pröva med healing. Jag sände till katten och rensade hans energier från skräp. Ringde sedan till svärmor men katten betedde sig likadant. Jaja det var ju ett försök sa jag.

Dagen efter ringer hon och tackar mig för katten är som vanligt igen och busar, leker och äter. Men det som förvånade mig mest var att han hade druckit vatten ur vattenskålen i en tre-fyra minuter! Jag blev mållös! Jag hoppas som sagt att jag hjälpt till och att det inte var slumpen som var framme. Oddsen är rätt låga för att det skulle ske samtidigt som jag healar anser jag…

Ni andra får tro vad ni vill- jag är övertygad

FiaH
0

Gud va härligt, självklart enligt vad jag tror var det du som gav healingSkrattande

Simson
0

Mina katter har fått healing och det fungerar! Tror stenhårt på detta. Har blivit överbevisad på ett sätt att det är odiskutabelt. Får själv healing och det funkar så varför inte på djur??

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

MariaJ
0

Vilken underbar berättelse korsett..Visst har din healing hjälptKyss Djurens sätt att ta emot healingen är så öppen och ren.. så du har säkert hjälpt katten till att heala sig.. Man hjälper ju processen att läkas. Helt underbart !!

kram MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

nilla_2
0

katter anses även vara healing djur.dom lägger sig ofta på ställen som man har ont.sen masserar dom genom att spinna och trampa med tassarna.när jag ger healing så är dom gärna med katterna trivs med det.  MJAU!