Mina smycken.
Nu har jag äntligen lagt upp lite bilder på min nya hemsida. Än så länge finns där ingen text till bilderna men det kommer. Allt är som vanligt till salu och är ni intresserade kan ni lägga ett pm till mig här på healing.
Hoppas ni gillar mina smycken.
Kram Katta

Jag vann ett smycke som du har gjort, vann det nu i somras. Vill bara säga att jag blev jätteglad och jag tycker väldigt mycket om det!
Det är ett halsband med vita/genomskinliga pärlor och två hjärtan nertill. Jättefint!!! Kan verkligen rekommendera dina smycken! :-)

Tack Helena, vad glad jag blir att du tyckte om det. Stenarna i halsbandet var bergskristall.

Jätte fint smycke ;0) Tagit en titt på din hemsida med, jätte fina smycken. Sådana trassel hjärtan gör jag med. Himla plilligt :)
Vill bara säga, att dina smycken är underbara, jag har ju många av dom. Jag mår mycket bra när jag bär dina smycken, men då vet jag oxå hur mycket kärlek du lägger ner i det du gör. Kram på dig Katta…..

Ja, du har verkligen anlag för att forma och skapa dessa smycken. Jag kommer att köpa många till av dig..Jag har fått ett underbart smycket av en vän, som du har gjort.. och jag bär det varje dag. Det har liksom blivit en del av mina kläder.
Lycka till Katta Mycket fina !!!
Kram och ljus MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Vilket vackert smycket du har skapat. Ska gå in på din hemsida och titta. Lycka till med dina smycket.

Ooh…vad tjusiga smycken!! Jag gillar verkligen dina dem:)

Ooh…vad tjusiga smycken!! Jag gillar verkligen dina dem:)

I morgon onsdag 10/10 är det dags för månadsträff igen och då kommer Fia att ta med mina smycken till försäljning. Själv kan jag tyvärr inte komma eftersom min lilla flicka fyller 4 år.
Välkomna allihop till denna trevliga träff, jag längtar redan till nästa gång då jag förhoppningsvis kan följa med.
Kram Katta

Jag ser mycket fram emot att få träffa dig ochså Katta, så jag hoppas att du kan vara med vid nästa tillfälle. Dina smycken är mycket uppskattade. Du är jätteduktig. Jag ska föhoppningsvis kunna köpa lite stenar och kristaller att ta med mig på den träffen som blir i november. Alltid skoj med lite olika saker.
Ha det gott !! Kram MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
Självklart ska jag ta med dina smycken i kväll Katta, synd att du inte kan komma i kväll, du får äta en bit tårta ifrån mig med. Kram på dig vännen