Orakel kort
Hej!!
Jag skulle behöva träna på mina orakel kort…
Så jag tar emot frågor.Dock bara en per person.Men ni får ta för vad det är!! Jag är inte duktig men vill träna,så jag behöver några "offer"
att träna på.
Jag skickar svaren på pm,jättekul om jag få feedback sedan.
Kram //molly

Jag skulle vilja ha ett råd vad gäller min arbetssituation
Men du kanske vill ha en mer konkret fråga?
Kram Sanna

Här har du ett träningsobjekt..
Jag skulle vilja ha råd i hur jag ska hanera mina känslor i kärlek.. Vore spännade om du såg hur allt kunde bli.
Kram MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Här är det en som ställer upp. Jag skulle vilja ha lite råd om mitt arbete, kommer jag att vara kvar där eller finns det något annat för mig?? Kram.
Jag ställer också gärna upp!! Jag har ett stort projekt på gång och jag skulle vilja veta lite mer om det! Alltså ett bra råd skulle jag vilja ha ang detta projekt!
Kramis Anki
Ska göra läggningrna i helgen.Måste passa på när man är ledig.Skickar er "svaren" på pm.Men som sagt jag tränar ju bara,men känner att jag behöver träna.Svårt att göra på någon man känner.Jag blir lite låst då.
Kram//molly
Jag ställer oxå upp. Min fråga är, hur blir min arbetssituation och ev studier den närmsta tiden. Många kramar//Fia

Åhh vad spännande!!! Vilken bra ide! :)
Jag skulle också vilja veta lite om min och familjens framtid här i det landet vi bor nu.
Ljus och kärlek
/Rosarin :)

ställer också gäran upp, är jag på rätt väg i kärleken?
Tack inte emot flera frågor,j inte just nu i alla fall.Svar på frågorna efter som dom kom in..
Kram //molly

Tack du goa. Du ÄR duktig!
Kram Siv
Medarbetare på Feng Shui och Indien

Fick svar från Molly idag och jag är grymt imponerad
Tack snälla fina, goa du för din vägledning!
Lycka till med allt! Kram Sanna
Åh…vad glad jag blir.Jag får nästan "blodad tand". Återkommer med flera läggningar i morgon.Det tycks bli ett riktigt inne väder då.Regn och rusk
Nu är hösten här…
Kram//molly

Jag ställer också gärna en fråga :)
Vill gärna vilja veta hur de kommer att bli i kärlekslivet för mig framöver?? Kommer jag att hitta någon inom närmsta tiden, ny eller gammal kärlek?? Eller det är kanske inte sån fråga du vill ha?

Oj, förlåt, såg inte att du skrivit att du inte tar emot fler frågor 
Du behöver inte svara nu då om du inte vill.. Du kan ta de när du har tid och känner för det.
Kram Josse

Tack snälla molly…du är duktig. Jag ska absolut ta med mig dina tänkvärda ord.. Fortsätt träna, du blir bara bättre och bättre.
Kram på dig vännen // MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson

åh vad roligt att läsa att dom andra tycker du är duktig :), ska bli intressant att få min vägledning när den kommer, var sist ut att ställa frågan så jag väntar tålmodigt

Tack Molly för dina ord. Visst vill jag ha en förändring i mitt arbetsliv, något helt nytt. Och det är ju jag själv som hindrar mig på vägen. Men en dag kommer jag att arbeta med det jag vill. Tar små steg framåt. kram.

Molly, vad heter dina orakel kort???
Öva på mig.
Kommer jag att fortsätta med mitt nuvarande företag eller byter jag jobb.
skulle du drabbas av att vilja fortsätta med mig så skulle det kännas bra att veta om jag skall fortsätta med min axupunktur för mina axlar eller om jag skall tjata för vidare undersökningar
Var rädda om varandra
Korten heter Isis Hemlighet
Kram//molly
Oj. Nu ser jag att Du inte tar emot fler frågor. Ursäkta att jag inte läste igenom alla iläggen ordentligt. Ha det så bra.
Var rädda om varandra

Jag har oxå de korten, hela konceptet är mycket spännande. Fortsätt du att träna Molly57,, jätteskoj !!
Carpe Diem
Maria Johnsson

#22 kan du inte fota korten så att man kan få se hur dom ser ut??

Visst kan jag det :-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Visst är hela konceptet jättefint.Jag tycker verkligen om Egyptens forntida historia.Har läst mkt fakta böcker,men också böcker skrivna av författarenChristian Jacq han är fransk egyptolog. Så jag blev verkligen glad
när jag hittade boken och korten.Men det tog ett tag innan jag visst hur jag skulle använda/tolka dom.
Jag ska fortsätta öva,för det har verkligen varit givande och kul.
Kram//Åsa
Väntar med stor spänning, ska bli mycket intressant
Haha, precis när jag skrivit detta fick jag pm från molly, jag blev mycket nöjd, du är duktig. Tack, kram Fia

åhhhh vad spännande!
Joo Molly är jätteduktig säger alla och det är känslan jag får i magen också när jag tänker på henne :)
Kram Rosarin :)

Fantastiskt Molly!!!!
Tack så mycket för din hjälp, du är som alla tidigare också sagt JÄTTEDUKTIG! Wow, vilken tjej!
Det stämmer på pricken det som du beskrev för mig, precis så tänker jag när jag tror att ingen ser eller hör. *fnissar*
Tusen tack igen.
Jättekramar Rosarin :)
Tack alla goa vänner för de' uppmuntarande orden.
Många kramar till era alla//molly

åh, med alla dess lovord ser jag fram emot min läggning ännu mer :). Såg att min mailbox var full så jag hoppas att du inte har skickat nått ännu, nu är den tömd i allafall. Kram