Vad händer hos er???
Är lite nyfiken av mig. Alla som är här har säkert många roliga historier eller märkliga händelser som har hänt er eller i ert hus, för andevärden kan ju vara ganska busiga
av sig. Skriv gärna och berätta
Kram till er //Fia
Hm…Drar några korta händelser lite snabbt…
Kyla så klart…ringklocka som ringer och ingen där, telefon som ringer och ingen där, även ringt på mobilen och mumlat nåt, TV:n av och på, Volym på CD-spelaren höjs,
Spisplattor satts på, Lukt av urin( typ långvårds) och av tobak, Boll som rullat fram till mina fötter, lampa som snurrat, Gitarr som plinkat av sig själv, Nån som drog en tung möbel på övervåningen Lät det som)
Sett en man för min inre syn då jag var vaken( är säker på att han har varit i detta huset tidigare) även haft några andra "syner" Även min ena son har sett…. osv osv…men nu är det lugnt..för lugnt…
Oj oj oj , får ni någonsin lite lugn och ro hemma?? Fullt ös med andra ord. Kändes det obehagligt tycker du? Så är det nog som du säger, antingen är det fullt ös, eller för lungt, aldrig så där lite lagom
Kram kram
*ler* Bara då den tunga möbeln drogs ( lät som)…och det var typ när vi precis flyttat in…men nej, det känns helt okej :-)

Vilka upplevelser och vilka energier ni har Bybo.. Är ju helt otroligt. Jag har funderat på en sak när det gäller att de flyttar möbler.. man kan ju höra exakt hur möblerna asas och flyttas runt på eller hur soffan flyttas som du beskriver .. Men när ni sen kommer in i rummet, är då soffan verkligen flyttad ?? De kan ju flytta saker och möbler från sin värld, men det märks inte i vår dimenssion då våra energier är annorlunda än deras.. Kanske vi skulle ha in Elisabeth här nu !! Hon kan ju sånthär också 
Har du någon teori Bybo,,, eller är verkligen soffan flyttad ??
Kram på dig … // mariaJ.-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Jag är här nu! 
Ska läsa igenom det och svara så gott jag kan.
Kram
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Jättebra Elisabeth..
Vad tror du är orsaken ? hur kan det vara så ? Att möbler flyttas kan man ju höra och att lådor öppnas och att dörrar öppnas,,, men ibland så sker ju inget i vår värld. Varför inte ?? jag vet ju att de kan förflytta saker och öppna dörrar ock likande även fysiskt,, men varför sker det bara ibland då ?? Har det med andens energier att göra ??
Många frågor
ja, jag vet uppriktigt inte varför det är så,, men jag är övertygad om att ni vet !!!
jag vet att Elisabeth är duktig på spöken och andar…och hur det fungerar i våra olika dimenssioner ..
Tack så länge !!
Kram till er alla // MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

hm när jag hade poltergeist här för 5 år sedan, för att min tonåring mådde så dåligt kanske. Då bjöd jag in mina vänner, på boklunch. Alla skulle välja ut en bok att ta med sig och presentera för de andra gästerna, samt tala om varför de tyckte så bra om den.
Så var det då min tur att välja ut en bok, stod och övervägde en stund vid bokhyllan. Tog ut mitt val och skulle precis gå därifrån, när jag hör en kraftig duns.
En bok hade, av sig själv, tagit sig ut från bokhyllan, samt förflyttat sig ett bra stycke under sängen. FÖr att kunna förstå omöjligheten i det, så måste man nästan se läget, på mina böcker.
Sedan hade vi en andeport öppen i min hall, samtidigt. Jag busade litet med de mediala i sällskapet, genom att ställa dom i porten, utan att tala om att den fanns där. Gissa vilka gapande munnar jag fick till svar.
Hade en andeport öppen i hallen,

Ja ni verkar ha full rulle hos er Bybo. Hur reagerar barnen, blir de rädda?
Såg en orb med ett kvinnoansikte med blotta ögat i igår kväll i taket i vårt sovrum. Jag försökte prata med henne men hon svarade inte eller så förstod jag inte hur jag skulle tolka henne riktigt.
Har börjat se auror runt saker och det är jättekul. Ser inte så klarar färger ännu men det kommer väl. Healingen gillar jag som tusan och den vill jag gärna öva mig och bli bättre på. :)
Annars står det två jeppar, en man och en kvinna känns det som, i hörnet i vårt sovrum tror jag och kikar på oss ibland men jag vet inte säkert.
Vi är mitt i en flytt nu så vi får se om det är några som hakar på till det nya stället :)
Kram Rosarin :)
#4 Nej Maria.
Möbeln var inte flyttad. Jag var på nedre botten och det var från övervåningen jag hörde ett tungt tungt dragande läte, inte bara ett snabbt utan under några lääängre sekunder. Blev som rädd, men sprang ändå upp och kollade…både i mitt sovrum och på kallvinden…
En tid efter det sov jag på soffan på nedre botten hahaha…Men det är nog ändå ggn jag tyckt att det varit kusligt…men som sagt, det var ju under de första månaderna vi bodde där…..
#8 Nej faktisk så är barnen rätt så coola :-)
Men den yngsta som sett en munk ngr ggr och annat, han har väl ibland velat ha lampan tänd eller komma upp till mig..Men inte ofta. En gång när jag flyttade hans säng, så sa han - Bra Pia, nu kan dem inte stå runt sängen och kolla *skratt*